Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natuur

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Natuur

Re: Natuur

Naar mijn mening niet showcase waardig sinds ik de fotografische waarde
    niet echt kan terugvinden. Het komt te veel over als een snapshot in het
    grauw zwart-wit. Crop spreekt ook niet echt aan en (maar dit is niet fotogebonden)
    over het algemeen vind ik dat naamsvermelding op de foto's extra afbraak
    doet aan het beeld.
    Last edited by Fernandez; 18 mei 2012, 18:34.

Comment

Dat de foto u niet aanspreekt wind ik goed

Maar wie zijt gij om te zeggen dat het niet showcase waardig?

Dat is geen crop het komt zo uit de camera

Bedankt voor u commentaar

grt Ricardo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FIGO Bekijk bericht
        Maar wie zijt gij om te zeggen dat het niet showcase waardig?
        De vraag is waarom jij denkt dat dit wel het geval is. Leg me gerust uit wat deze foto zo
        speciaal en mooi maakt, want ik ben zeer benieuwd naar het antwoord achter die vraag.

Comment

Een kunstenaar geeft geen antwoord allen een beeld dat laat ik aan u over amigo compañero y hermano

Comment

Vind em ook niet echt goed, zelfde redenen.
            Het lijkt alsof je een on-cam flash gebruikt hebt, maar de schaduw van de neus loopt naar je toe?
            Mis ook scherpte, mocht wat meer ruimte onderaan.
            Meer contrast is welkom en je model kijkt een beetje moeilijk.
            Ik zou het gewoon nog eens proberen
            En euh, kunstenaar, is wel een heel groot woord he
            www.minnev.be
            Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Maar wie is een kunstenaar mijn vriend?
              Last edited by FIGO; 18 mei 2012, 19:25.

Comment

@TS, als ik het goed begrijp, valt alles onder showcase voor jou, want ja, iedereen is toch wel een beetje kunstenaar?

Wat het beeld betreft, volg ik mijn voorgangers. Wat mij betreft een plat geflitst beeld wat je model niet ten goede komt. Hier viel veel meer uit te halen, m.i. als het flitsen beter en subtieler was gebeurd.
                Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                  @TS, als ik het goed begrijp, valt alles onder showcase voor jou, want ja, iedereen is toch wel een beetje kunstenaar?

Wat het beeld betreft, volg ik mijn voorgangers. Wat mij betreft een plat geflitst beeld wat je model niet ten goede komt. Hier viel veel meer uit te halen, m.i. als het flitsen beter en subtieler was gebeurd.
                  Daar is niet geflitst allen een lamp

Comment

Behalve als verkeerd focussen opzettelijk bedoeld is/een duidelijke meerwaarde of boodschap geeft aan een beeld, is mijn antwoord: zeker niet een fotograaf die niet kan focussen
                    www.minnev.be
                    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Daar is niet geflitst allen een lamp
                      Flits of lamp, het licht zit niet goed (is mijn mening)
                      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                        Flits of lamp, het licht zit niet goed (is mijn mening)
                        Als ik hard licht gebruik is mijn keuze

Comment

Als ik hard licht gebruik is mijn keuze
                          No offense, maar wat is de reden dat je hier zo een hard licht gebruikt bij dit zachtaardige jonge model?
                          Er is niets tegen hard licht, ik heb de waarheid ook zeker niet in pacht, maar mijn mening is en blijft dat ik dit mooie jongetje ontzettend slecht belicht vind.
                          Als je dergelijke commentaren niet wil, mja, post dan helemaal niet...
                          Al doende leert men...

Flickr

Comment

Hard/zacht, das allemaal een keuze.
                            Met zacht licht kan je ook slecht belichten, alleen iets moeilijker.
                            Maar denk dat het merendeel van de mensen al door heeft dat met jou niet te discussiëren valt...
                            www.minnev.be

Comment

Ik weet dat het voor simplisten zoals u makkelijk is om naar de hedendaagse opvatting van
                              "kunst" te verwijzen om zo uw gebrek aan visie en talent te verdoezelen, maar in mijn ogen is
                              een kunstenaar iemand die technisch gezien weet waarmee hij bezig is en deze kennis kan
                              gebruiken om zijn/haar visie te tonen op een creatieve manier. Dat is niet enkel mijn
                              opvatting, dat is zo goed als de definitie.

Dat jij deze foto goed vindt, is niet dé referentie. Dat jij graag hard licht gebruikt en dit
                              zelf kiest is niet relevant tijdens het beoordelen van het eindresultaat. Uw mening kan ons
                              geen knars schelen, zoals je zelf zegt, jij brengt het beeld, wij zullen wel reageren. Dat
                              wij negatieve kritiek geven is niet onze fout, maar het gevolg van uw gebrek in technieken
                              en nu ook uw attitude naar ons toe.

Mensen zoals u, zo zijn er helaas veel. Maar ik kan zeggen met mijn volste overtuiging dat
                              niemand nood heeft aan uw snapshots en aanwezigheid binnen deze creatieve kringen,
                              want uzelf kunstenaar noemen voor je weet waaraan je bezig bent is zo laag als je kan
                              vallen. Een beginner weet dat hij een lange weg te gaan heeft en een kunstenaar noemt
                              zich zelf haast nooit kunstenaar. Jij bent even fake als de illusie waarin je gelooft.

Comment

Working...
                              X