Enjoy Spring !!! (picture taken just between two rain showers ! )
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
My color is...Yellow !
Collapse
X
-
-
Re: My color is...Yellow !
Hele mooie kleuren!
Als ik er langer naar kijk, lijkt het alsof ze erin geplakt is.
Heb je met aparte masks gewerkt voor lucht/bloemen en je model. (Just asking)www.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
Hele mooie kleuren!
Als ik er langer naar kijk, lijkt het alsof ze erin geplakt is.
Heb je met aparte masks gewerkt voor lucht/bloemen en je model. (Just asking)
Eigenlijk heb ik aan deze foto heel weinig postproductie gedaan ( 15 min misschien), bloemen waren redelijk hevig, lucht is iets bijgewerkt,...we zitten spijtig genoeg
in Belgie hé ....ik droom van wat foto's te gaan nemen in Cuba bijvoorbeeld !
Moet dat dringend eens plannen met een paar modellen
Thank's Daniel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk berichtHet lijkt alleen maar hé Minne
Eigenlijk heb ik aan deze foto heel weinig postproductie gedaan ( 15 min misschien), bloemen waren redelijk hevig, lucht is iets bijgewerkt,...we zitten spijtig genoeg
in Belgie hé ....ik droom van wat foto's te gaan nemen in Cuba bijvoorbeeld !
Moet dat dringend eens plannen met een paar modellen
Thank's Daniel
Deze kon je net zo goed in Landschappen zetten
Lekker plaatje,
Blenden doen ze voortdurend met landschap foto's
zie niet in waarom het hier zou storen ??
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk berichtHet lijkt alleen maar hé Minne
Maar idd, qua licht en lucht, zit je beter niet in belgië
Ik zag gewoon wat raars rond haar haar, en dan begin je je daarop te focussen.
Neemt niet weg dat ik er nog steeds jaloers op benwww.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
Ik zag gewoon wat raars rond haar haar, en dan begin je je daarop te focussen.
Mijn modelleke heeft een echt schapekoppeke van haar,...als je in zo een krullekop
licht ziet spelen, bekom je dit,...niets heel raar dus
Is ook duidelijker te waarnemen op een fulsize (zoals gewoonlijk weer )
Daniel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk berichtik droom van wat foto's te gaan nemen in Cuba bijvoorbeeld !
Mooi beeld: vooral de kleurtjes, ik dacht ook eerst dat er iets rond de achterkant van haar haar geshopt was. Waar kunnen we de grote versie bekijken?
Comment
-
Heel mooi gedaan. Door het overheersend geel komt het model toch goed tot zijn recht. ProficiatNikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.
Comment
-
-
mooie kleuren en compo
maar door de lucht erin te werken zie je toch een lichte halo rond het model haar haren.
Maar ik zou het zelf niet beter kunnenEOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
https://sites.google.com/view/pdh65/
Comment
-
maar door de lucht erin te werken zie je toch een lichte halo rond het model haar haren.
maar gewoon heel fijn krullen haar van het model zelf.. heel bleek haar !
Ik had dit fenomeen ook reeds gemerkt, maar omdat het puur de werkelijkheid weergeeft,
heb ik er dan ook verder niets aan geshopt (soms gebruik ik teveel PS, hoor ik hier soms )
Hier dan eens een pak minder PS , is ook een uitweg hé !
Thank's, Daniel
Comment
Comment