Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het eerste zicht is uitermate indrukwekkend: van de ribbels in de ruggegraat op de nek tot de golving van de onderste ribben: denk je WTF!! Maar dan kijk je wat verder en zie je de linkerarm uit het niets komen tot op de hand waarvan de vingers in de rechter elleboog 'weggemorphed' zijn. En die rechterarm lijkt zelfs te verdwijnen in het rechteronderbeen...
Zeer, zeééér sterk ingezet, maar misschien ietske flauw uitgewerkt? Een énorm potentieel, maar het zal er moeten uitkomen!
Maar dan kijk je wat verder en zie je de linkerarm uit het niets komen tot op de hand waarvan de vingers in de rechter elleboog 'weggemorphed' zijn. En die rechterarm lijkt zelfs te verdwijnen in het rechteronderbeen...
Dank je wel voor je reactie
Maar nu moet ik toch effe duidelijk maken, dat dit eigenlijk een bijna op 100 % straight uit de cam foto is...
Er is hier dus absoluut niets aan het model gemorphed, of geliquified, of geshopt, or what ever...
Flauw vind ik het ook niet echt, het model (dat ook niet speciaal flauw is ), ...vind dit ook niet...
Dit is uitleg over hoe en wat van de foto, geen verdediging ervan ...vind je het goed, OK voor mij, vind je het minder,...ja daar kan ik ook mee leven, en iets mee doen
Maar dan kijk je wat verder en zie je de linkerarm uit het niets komen tot op de hand waarvan de vingers in de rechter elleboog 'weggemorphed' zijn. En die rechterarm lijkt zelfs te verdwijnen in het rechteronderbeen...
F.
Jij ziet dus echt wel dingen die ik niet zie :ik denk dat je enkel haar rechter arm (met wat schaduw) ziet De linker vind ik niet...
Origineel
Zie alleen iets heel raars rond het touw aan de rechterkant.
Zowel boven als onder het touw zitten er rare vlekken?
Misschien doot het clonen van het touw links naar rechts? (ik gok maar wat )
Comment