Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

colors

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: colors

Een oplossing zou deze kunnen zijn, iedereen in beoordeling post.
    Uit de beoordelingen kunnen de Mod's dan weer afleiden van oké deze gaan naar SC

Wat ook een vreemde ziekte is, als er eentje zegt dit is een goeie dat de rest dan volgt
    en visa versa als het slecht is, weeral volgelingen?

Mss zouden we eens met zijn allen wat meer in de beginners hoek moeten gaan zien, en hier en daar een beoordeling geven.
    Want daar heeft jdlldb toch wel een punt.
    Dat er weinig of geen reactie komt, degene zijn dan nog van de mensen die zelf in de Beginners hoek posten!!

En ja, ik beken, ik maak mij hier ook schuldig aan.
    Af en toe ging ik al eens kijken, en een antwoord geven
    maar vanaf heden zal ik dit meer doen cé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
      Wat ook een vreemde ziekte is, als er eentje zegt dit is een goeie dat de rest dan volgt
      met eens , het valt me ook op dat de comments bij iemand die reeds zijn sporen verdient heeft altijd wat milder zijn dan bij een nieuwkomer (ben hier ook nog niet zo lang , maar mij hoor je niet klagen )
      als het goed is , is het goed ; is het minder mag het ook gezegd . Ik vind bv je mannen portretten schitterend ....maar dit wil niet zeggen dat ik je andere werk ook goed moet vinden
      Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

http://shantiguru.1x.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door shantiguru Bekijk bericht
        met eens , het valt me ook op dat de comments bij iemand die reeds zijn sporen verdient heeft altijd wat milder zijn dan bij een nieuwkomer (ben hier ook nog niet zo lang , maar mij hoor je niet klagen )
        als het goed is , is het goed ; is het minder mag het ook gezegd . Ik vind bv je mannen portretten schitterend ....maar dit wil niet zeggen dat ik je andere werk ook goed moet vinden
        Ook mee eens, en eerlijk ik shoot ook liever mannen en of oudere mensen, omdat daar net
        iets meer in zit
        Meisje "modellen" is niet zo voor mij weggelegd en is ook zo dikwijls hetzelfde
        `maar nu ben ik af aan het wijken zekers

Maar er komt iets nieuws aan ben met een paar hevige concept shoots bezig
        terug zoals een paar jaar geleden
        wou dit nog even meegeven
        nu we toch bezig zijn

Comment

Een oplossing zou deze kunnen zijn, iedereen in beoordeling post.
          Uit de beoordelingen kunnen de Mod's dan weer afleiden van oké deze gaan naar SC

Mss zouden we eens met zijn allen wat meer in de beginners hoek moeten gaan zien, en hier en daar een beoordeling geven.
          Want daar heeft jdlldb toch wel een punt.
          Dat er weinig of geen reactie komt, degene zijn dan nog van de mensen die zelf in de Beginners hoek posten!!

En ja, ik beken, ik maak mij hier ook schuldig aan.
          Af en toe ging ik al eens kijken, en een antwoord geven
          maar vanaf heden zal ik dit meer doen cé
          oef eindelijk iemand die het inziet eindelijk nen eerlijke mens. Dank u mijnheer dank u.

Maar in SC zal altijd de vraag blijven wat is nu goed en wat niet. Er bestaat geen juiste selectie vorm voor zulk een thema.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdlldb Bekijk bericht
            oef eindelijk iemand die het inziet eindelijk nen eerlijke mens. Dank u mijnheer dank u.

Maar in SC zal altijd de vraag blijven wat is nu goed en wat niet. Er bestaat geen juiste selectie vorm voor zulk een thema.
            Dan ga ik wel even zeggen dat er ZELDEN iets gezegd wordt over: Past dit nu in showcase??
            Daar wordt eigenlijk niet over geklaagd, maar in dit geval was het echt gewoon... bizar...
            www.minnev.be
            Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
              Dan ga ik wel even zeggen dat er ZELDEN iets gezegd wordt over: Past dit nu in showcase??
              Daar wordt eigenlijk niet over geklaagd, maar in dit geval was het echt gewoon... bizar...

Oh ja wel minne, is in het verleden zeker al het geval geweest
              meermaals zelfs.

Comment

Oh ja wel minne, is in het verleden zeker al het geval geweest
                meermaals zelfs.
                Jaja, tuurlijk, maar nu niet écht vaak, of toch niet zo doorgedreven, dan zegt er iemand 'Goh, of dit nu showcase is :s ' en dan komen er 2 kampen.
                Hier niet echt sprake van 2 kampen, of toch niet evenredig verdeeld
                www.minnev.be
                Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Dit gaat niet echt meer over de foto natuurlijk. Een ieder heeft zijn / haar mening kunnen geven , en volgens mij is het verstandig om nu het topic te sluiten. En dat is wat ik dan ook hierbij doe ......
                  Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                  Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Working...
                  X