Een toevallig model. Ik vond ze in ieder geval heel mooi.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
colors
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
Re: colors
Model heeft leuke blik, bril zou ik wel aflaten bij zoiets, meer aandacht voor ogen.
Foto op zich vind ik minder.
- Pixelvorming
- Rommelige achtergrond
- Scherpte (misschien deels door pixelvorming)
- Gezicht lichter, eventueel wat minder oranje.
Als het kan, zou ik het opnieuw doen, andere omgeving, nog wat meer aandacht voor haar en MU.
-
Voor mij het perfecte voorbeeld om het verschil aan te tonen tussen een modelfoto en een snapshot.
Dit is helaas het 2de en geen goeie, en dan nog in showcase?
Kwaliteit is alles behalve goed, technisch eigenlijk iets gedaan? Behalve op een knopje geduwd?
En dan zwijg ik nog over de styling/lookwww.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jdlldb Bekijk berichtmmm ja je zult wel gelijk hebben, en waarom ni in showcase en juist camera op auto en knopje voor mij tof. MAAR men mag gerust de foto is bewerken en me het resultaat zenden, want ik ben maar een beginner. maar ik heb wel lef he
In de regeltjes staat dat showcase voor de foto's is die jij vindt dat helemaal goed zijn, ofzoiets, weet het niet precies.
Als je niet zeker bent en vooral doelt op tips en tricks: beginnershoek of fotobeoordeling.www.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk berichtHey, maar hij krijgt wél reacties en serieuze hé, dat kan je bij beginnershoek en "beoordeling" helaas niet altijd zeggen .... !
Einde discussie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk berichtHey, maar hij krijgt wél reacties en serieuze hé, dat kan je bij beginnershoek en "beoordeling" helaas niet altijd zeggen .... !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jdlldb Bekijk berichtmmm ja je zult wel gelijk hebben, en waarom ni in showcase en
juist camera op auto en knopje voor mij tof. MAAR men mag gerust de foto is bewerken en
me het resultaat zenden, want ik ben maar een beginner. maar ik heb wel lef heOorspronkelijk geplaatst door jdlldb Bekijk berichtWel bedankt en inderdaad ik krijg veel reactie, en daar leer ik uit.
Ik zeg het nog is ik ben een beginner wantuiteindelijk wie af wat is een goede fotograaf.
Dan verder heb ik die foto genomen in een zaal waar bijna geen verlichting was en de
gelegenheids modellen blijven niet uitgebreid staan poseren (fantasiebeurs van zondag l.l.)
Dus mensen erg bedankt voor de reactie en zeker no hart feelings van mijn kant, want
ieder denkt toch dat hij of zij de beste is (lol) Einde discussie
rommel in de showcase durft posten gaat inderdaad mijn petje te boven en ik heb dan ook
het minste greintje respect voor uw attitude.
Ja, je mag beginner zijn en normaal heb ik daar alle respect voor, maar jij toont geen
respect voor mensen die wel degelijk met mooie beelden in deze showcase staan door uw
belachelijke snapshot er tussen te proppen en te zeggen "wie of wat is goed" alsof er geen
onderscheid gemaakt kan worden, terwijl jij deze duidelijk maakt aan de hand van dit beeld.
Fotografie is een kunst, uw werkwijze is way below die van een beginner, want een
beginner wilt op z'n minst moeite doen en zoekt geen excuses alsof de omgevingselementen
de schuld waren dat dit beeld op niets trekt, want guess what: fotografie IS het controleren
van deze elementen aan de hand van instellingen en kennis om zo een mooi beeld te verkrijgen.
Misschien wel belangrijk om te weten voor je jezelf vergelijkt met anderen, niet?
Btw, niet iedereen denkt dat hij/zij de beste is. Beetje cheap om zo'n veralgemening te maken.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jdlldb Bekijk berichtwant ieder denkt toch dat hij of zij de beste is (lol)
Einde discussieMijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernandez Bekijk berichtNo "hart" feelings? Geloof me, dat is een goed eigenschap voor u, want dat je dit soort
rommel in de showcase durft posten gaat inderdaad mijn petje te boven en ik heb dan ook
het minste greintje respect voor uw attitude.
Ja, je mag beginner zijn en normaal heb ik daar alle respect voor, maar jij toont geen
respect voor mensen die wel degelijk met mooie beelden in deze showcase staan door uw
belachelijke snapshot er tussen te proppen en te zeggen "wie of wat is goed" alsof er geen
onderscheid gemaakt kan worden, terwijl jij deze duidelijk maakt aan de hand van dit beeld.
Fotografie is een kunst, uw werkwijze is way below die van een beginner, want een
beginner wilt op z'n minst moeite doen en zoekt geen excuses alsof de omgevingselementen
de schuld waren dat dit beeld op niets trekt, want guess what: fotografie IS het controleren
van deze elementen aan de hand van instellingen en kennis om zo een mooi beeld te verkrijgen.
Misschien wel belangrijk om te weten voor je jezelf vergelijkt met anderen, niet?
Btw, niet iedereen denkt dat hij/zij de beste is. Beetje cheap om zo'n veralgemening te maken.
Na deze sluit ik de discussie,want wat blijkt uit voorgande reactie dat toch wel sommige het niet kunnen hebben wat er gepost wordt. Nu fotografie is een kunst zegt men ok geen probleem maar ook niet alle kunst wordt gesmaakt door iedereen. Ik toon geen respect zegt men, wow dan moet je maar is gaan kijken wat ik zeg bij sommige foto's. En wie er over rommel spreekt stel ik me de vraag of dat geen afbreuk is op respect. Ik heb respect voor alle items die hier op dit geweldig forum worden gepost en ja de één is beter dan de ander maar dat geeft niemand het recht te oordelen in de plaats van de auteur wat goed of slecht is of was.
Als sommige moesten toegeven dat alleen zij het goede produceren dan leveren al de slechte het veel betere werk (Walschots 1807 - kan je is over nadenken-)
Einde citaat en discussie, en dank aan al die me een berchtje stuurde met steun.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jdlldb Bekijk berichtIk heb respect voor alle items die hier op dit geweldig forum worden gepost en ja de één is beter dan de ander maar dat geeft niemand het recht te oordelen in de plaats van de auteur wat goed of slecht is of was.
Ik volg Fernandez alvast.
Mijn vraag is dan toch nog: waarom vond je deze foto showcase-waardig. We kunnen er misschien nog iets uit leren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk berichtMijn vraag is dan toch nog: waarom vond je deze foto showcase-waardig. We kunnen er misschien nog iets uit leren
+ een discussie kan je niet zomaar sluiten hoor
Helaas pindakaas, iedereen is hier vrij om je topic te blijven spammen.
En als je heel eerlijk bent, weet je dat iedereen met een compact toestel of zelfs een gsm deze foto had kunnen maken...www.minnev.be
Comment
Comment