Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ingetogen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: ingetogen

Moeten "modellen" dan altijd blij zijn ? Staat dat in een boekje ????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk bericht
      Moeten "modellen" dan altijd blij zijn ? Staat dat in een boekje ????
      je bent me voor Thierry met je opmerking ..................

de facebookfotografie draait hier grotendeels rond.........modellen/fotografen blij maken om andere modellen/fotografen aan te trekken........

voor velen wordt dit blij maken dan een fotografische basisregel waar alles om draait........

als je aan beautyfotografie doet, dan is het evident dat je model er flatterend op staat...........maar dit was hier duidelijk niet mijn bedoeling.......wie het model ook is doet hier ook niet terzake.....het gaat om een sfeer/gemoedstoestand uit te drukken.........het spreekt je aan of spreekt je niet aan.........
      maar ben toch tevreden dat er enkele kijkers zijn die het beeld in dezelfde richting bekijken zoals ik het bedoeld had..........
      facebook

Comment

ik volg beide "strekkingen" toch wel

kwa sfeer, compo, lichtgebruik vind ik de foto zeker geslaagd

kwa "beeldkwaliteit" vind ik 'm dan weer minder

misschien waren de omstandigheden zo slecht dat je op de technische limiet van de kamera moest werken

misschien is er iets misgegaan bij bewerking/verkleining

enfin ... mooi beeld dat jammer genoeg niet helemaal tot z'n recht komt door de mindere "beeldkwaliteit"

Mvg,
        TravelToy
        www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
          de facebookfotografie draait hier grotendeels rond.........modellen/fotografen blij maken om andere modellen/fotografen aan te trekken........

wie het model ook is doet hier ook niet terzake.....
          1: mee eens, maar de meeste fotografen doen hier aan tfcd, dan hoop ik toch dat je het belangrijk vindt dat je model er blij mee is
          (als het is wie ik denk dat het is, heb je ze wss betaald, dus maakt het idd niet zo heel veel uit of zij hem mooi vindt)

2: ik vroeg het enkel uit interesse hoor, ik zag je vorige post, en dat was zij, dus ging er van uit dat zij dit ook was, maar zie het niet zo goed
          www.minnev.be
          Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
            1: mee eens, maar de meeste fotografen doen hier aan tfcd, dan hoop ik toch dat je het belangrijk vindt dat je model er blij mee is
            (als het is wie ik denk dat het is, heb je ze wss betaald, dus maakt het idd niet zo heel veel uit of zij hem mooi vindt)

2: ik vroeg het enkel uit interesse hoor, ik zag je vorige post, en dat was zij, dus ging er van uit dat zij dit ook was, maar zie het niet zo goed
            ik heb nog nooit een model betaald Minne......ik vind dat je als fotograaf al voldoende investeert in je hobby...........en ja soms geven ze me de vrijheid om eens de alternatieve richting uit te gaan.......ik heb je een pm gestuurd omdat deze kwestie voor mij ondergeschikt is aan het doel van deze posting......
            Last edited by jaak56; 11 mei 2012, 14:41.
            facebook

Comment

Working...
            X