Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ingetogen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ingetogen

facebook

Re: ingetogen

Das knap hoor.
    Zo ingetogen mooi,sprekend en poëtisch.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Ik vind dit dan weer één van de minste die ik al van je gezien heb...
      Het lijkt net alsof ze een snor heeft en haar huid heeft hier zo'n rare glimmende textuur.
      Contrast tussen zwarte kaak en glimmend gezichtje vind ik ook niet leuk kijken.
      Nope, doe mij maar een volgende!
      www.minnev.be
      Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
        Het lijkt net alsof ze een snor heeft en haar huid heeft hier zo'n rare glimmende textuur.
        Tja deze foto staat natuurlijk haaks op de foto's die jij hier laat zien Minne.
        Nochtans zijn het de elementen die jij zo storend vindt , elementen die er voor zorgden dat deze foto het voor mij juist wel doet.....
        ......maar toegegeven .........dit is natuurlijk geen foto voor in een modeboekje, maar deze ruwe benadering heb ik wel bewust gekozen voor andere redenen .........

Ik vroeg me gewoon af, of deze foto enkel bij mij en enkele van mijn vrienden een aantal snaartjes deed trillen....maar kan me wel best voorstellen dat dit bij de meerderheid op dit forum niet het geval zal zijn ...........

ter info: de foto werd gemaakt op zeer hoge iso in een donkere ruimte met enkel een gloeilamp als lichtbron net voor het gelaat.........
        facebook

Comment

Ik ga hierin mee, vind het ook niet leuk kijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
            Tja deze foto staat natuurlijk haaks op de foto's die jij hier laat zien Minne.
            Nochtans zijn het de elementen die jij zo storend vindt , elementen die er voor zorgden dat deze foto het voor mij juist wel doet.....
            ......maar toegegeven .........dit is natuurlijk geen foto voor in een modeboekje, maar deze ruwe benadering heb ik wel bewust gekozen voor andere redenen .........

Ik vroeg me gewoon af, of deze foto enkel bij mij en enkele van mijn vrienden een aantal snaartjes deed trillen....maar kan me wel best voorstellen dat dit bij de meerderheid op dit forum niet het geval zal zijn ...........

ter info: de foto werd gemaakt op zeer hoge iso in een donkere ruimte met enkel een gloeilamp als lichtbron net voor het gelaat.........

Euh, ik denk dat de meesten hier wel al weten dat ik MINSTENS zoveel kan genieten van een foto die mijlenver van 'mijn stijl' af staat...
            Ik vind jouw foto's over het algemeen goed en een leuke afwisseling.
            Omdat ik deze foto écht niet goed vind, moet ik zo'n tegenreactie krijgen?
            Er zijn er hier al genoeg die hun werk op die manier verdedigen ('tis niet omdat jij geen retouche kent, dat je photoshop moet afbreken' , 'jullie kunnen zelf zo geen foto maken !' )...
            Niet nog zo eentje aub....
            www.minnev.be
            Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Euh, ik denk dat de meesten hier wel al weten dat ik MINSTENS zoveel kan genieten van een foto die mijlenver van 'mijn stijl' af staat...
              Ik vind jouw foto's over het algemeen goed en een leuke afwisseling.
              Omdat ik deze foto écht niet goed vind, moet ik zo'n tegenreactie krijgen?
              Er zijn er hier al genoeg die hun werk op die manier verdedigen ('tis niet omdat jij geen retouche kent, dat je photoshop moet afbreken' , 'jullie kunnen zelf zo geen foto maken !' )...
              Niet nog zo eentje aub....
              ........ik zou hier op willen reageren ...........maar ik ga het niet doen ........
              facebook

Comment

........ik zou hier op willen reageren ...........maar ik ga het niet doen ........
                Doe maar, ik snap het gewoon niet goed.
                Ik heb ALTIJD goeie commentaar op je foto's, nu één keer niet en dan zo'n reactie...
                www.minnev.be

Comment

Och ja moest het 2de commentje door iemand anders zijn gegeven, dan zou ik wss hetzelfde hebben reageert........mijn reactie heeft dus niets te maken met jou persoonlijk.

Maar heeft vooral iets te maken met mijn persoonlijke benadering van fotografie..........om het kort te zeggen de foto's die mij het meeste aangrijpen vallen het minst in de smaak en vice versa......dit lijdt ergens tot een frustatie/zelfreflectie.....

Mijn repliek is dus eerder iets van............verdorie zijn die foto's die ik zelf mooi vindt toch zo lelijk.......ik werp de steen dus eigenlijk naar mijn eigen ......neem het aub niet persoonlijk op, jij verdient dat zeker niet
                  facebook

Comment

mm.. je hebt echte topplaten hier al gepost , maar deze vind ik ook een van de mindere (imho)

Comment

Och ja moest het 2de commentje door iemand anders zijn gegeven, dan zou ik wss hetzelfde hebben reageert........mijn reactie heeft dus niets te maken met jou persoonlijk.

Maar heeft vooral iets te maken met mijn persoonlijke benadering van fotografie..........om het kort te zeggen de foto's die mij het meeste aangrijpen vallen het minst in de smaak en vice versa......dit lijdt ergens tot een frustatie/zelfreflectie.....

Mijn repliek is dus eerder iets van............verdorie zijn die foto's die ik zelf mooi vindt toch zo lelijk.......ik werp de steen dus eigenlijk naar mijn eigen ......neem het aub niet persoonlijk op, jij verdient dat zeker niet
                      Oké, dan volg ik weer, zand erover
                      (btw, is dit Pam?)
                      www.minnev.be

Comment

Deze vind ik echt heel knap! Een foto waar ik wat langer naar blijf kijken en waar ik toch een bepaald gevoel van krijg dat ik moeilijk kan beschrijven.

Job well done!
                        Nikon D5000, Nikon AF-S 18-55mm f/3.5-5.6, Nikon AF-S 55-200mm f/3.5-5.6 VR, Nikon AF-S 35mm F/1.8 G DX, Nikon AF-S 50mm F/1.4 G, Nikon SB910

Comment

Mooie , eerlijke , ingetogen foto , heeft zelfs iets religiues .

Comment

Oké, dan volg ik weer, zand erover
                            (btw, is dit Pam?)

Alles behalve flatterende foto....
                            Ik kan me niet inbeelden dat dit Pam is ...
                            Net zoals ik me niet kan inbeelden dat het model hier echt blij mee is (tenzij de 'ingetogen' saus wonderen doet...)
                            Groeten Dirk
                            Website : http://www.gakrid.be

Comment

In mijn persoonlijke opinie is dit een foto die je door twee verschillende brillen moet bekijken.

Aan de ene kant kun je verschillende puntjes aanhalen op wat men tekortkomingen, imperfecties kan noemen. Daarin volg ik voorgaande reakties en kan ik ze begrijpen.

Haaks daartegenover vind ik deze in z'n minimalistische setting goed aansluiten bij de titel die de TS gegeven heeft.

Soms is zo'n foto het ongelooflijk waard dat je je eigen perceptie en opvatting eens aan de kant schuift en het door die bril probeert te zien, hoe de fotograaf deze zag. En daarin volg ik de TS in deze.

Zoals altijd: het ene sluit het andere niet uit.
                              www.brunodyserinck.be
                              https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Working...
                              X