Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
vind deze net iets minder lennert, en waarom, wel
omdat er van onder zeker nog een stukje af mag, deze uitsnede vind ikzelf niet echt geslaagd...
voor zo een close portret zou het dan niet mooier zijn de huid toch ietsje zachter te maken, ziet er nogal ruw uit , te ruw naar mijn gevoel....
de lippen mogen ook iets meer spreken, beetje donkerder misschien of.....
let wel: ik breek de plaat niet af he, in geen geval maar ik heb het gevoel dat deze nog een stuk beter kan!
Nee hoor, ik zie zo'n comments graag verschijnen!
Zelf was ik er ook niet helemaal uit.. Maar hoe en wat weet ik niet goed.
Het kader is idd apart, vierkant valt ook nog mee, maar dan ontbreekt er net een deel..
En de huid is idd een beetje hard (Misschien dat ik em daarmee mooier vindt van op afstand )
Merci voor de reacties
Comment