Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Seashells...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Seashells...

    Dit is al een oudere foto maar ik was er zo tevreden mee dat ik ze heb laten afdrukken op canvas en cadeau heb gegeven aan de ouders van mijn vriendin Ik wou ze jullie toch even tonen omdat deze puur natuur is, een onverwachte look en het plezier in haar ogen die ik hierin terugvind.


    5DmkII - 35mm - F/2.0 - ISO50

    *update*
    Last edited by Oli; 10 mei 2012, 19:30.
    UnicornPictures on Facebook & Flickr

  • #2
    Re: Seashells...

    Titel deed mij aan die tongbreker denken
    She sells seashells by the seashore.
    The shells she sells are surely seashells.
    So if she sells shells on the seashore,
    I'm sure she sells seashore shells.
    Leuke spontane plaat inderdaad
    Maar misschien onderaan de helderheid wat terugschroeven en een deeltje lucht wegcroppen?

    Comment


    • #3
      Re: Seashells...

      Heb je in je camera Lichte tonen prioriteit aan staan? (C.Fn II keuze3). Deze camera is nogal gevoelig voor overbelichting, met lichte tonen prioriteit aan los je dat een heel eind op.
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: Seashells...

        Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
        Heb je in je camera Lichte tonen prioriteit aan staan? (C.Fn II keuze3). Deze camera is nogal gevoelig voor overbelichting, met lichte tonen prioriteit aan los je dat een heel eind op.
        neen staat niet op, anders kan ik niet zo hoog in ISO gaan op andere momenten dus laat ik dat liever af staan. Ik zal eens vanavond de lichten wat dimmen onderaan en zien of het me aanstaat dank je voor de tip!
        UnicornPictures on Facebook & Flickr

        Comment

        Working...
        X