Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Miss Lewis
Collapse
X
-
-
Re: Miss Lewis
mooi gedaan.
Miss Lewis met een Miss Blanche.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Comment
-
-
Inspiratie opgedaan door een foto van Kate Moss denk ik?
Hoe dan ook, goed gedaan
Misschien had er beter wat rook van de sigaret zichtbaar geweest?Canon EOS 6D + Canon EF 24-105 F4L, Canon EF 50mm 1.8, Tamron SP AF 2.8 Macro, Speedlight 430EXIIYou don't take a photograph. You make it - Ansel Adams
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djamila Bekijk bericht... ik vind de omzetting iets te licht ...
Oorspronkelijk geplaatst door stefanvt Bekijk berichtInspiratie opgedaan door een foto van Kate Moss denk ik?
Oorspronkelijk geplaatst door stefanvt Bekijk berichtMisschien had er beter wat rook van de sigaret zichtbaar geweest?
TravelToy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TravelToy Bekijk berichtin het gezicht bedoel je dan ?
TravelToy
Misschien de belichting iets te hard? Of effectief zo gemaakt met de ZWomzetting?
Aan de andere kant moet er wel nog genoeg contrast inzitten voor mij, hou van pittig ZW, maar met grenzen
Comment
-
Prachtig beeld! Omzetting ook heel goed en zeker niet te licht!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djamila Bekijk berichtGezicht, hand en sigaret.
Misschien de belichting iets te hard? Of effectief zo gemaakt met de ZWomzetting?
Aan de andere kant moet er wel nog genoeg contrast inzitten voor mij, hou van pittig ZW, maar met grenzen
ik ga er dus vanuit dat je bedoelt "teveel licht" of "overbelicht"
de originele beelden zijn zeker niet overbelicht, het zou trouwens maar erg zijn als ik maar met 1 lichtbron werk en ze dan nog niet correct kan meten
in de nabewerking en omzetting naar zwart wit trek ik de contrasten inderdaad op. bewuwste keuze, met blijkbaar voor- en tegenstanders
maar uiteraard respecteer ik ieders mening ... dus alvast bedankt om de jouwe met ons te delen
Mvg,
TravelToy
Comment
-
Comment