ergerg
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Near perfection - Barbie's standards
Collapse
X
-
-
Re: Near perfection - Barbie's standards
Ik vind dat je dat uitstekend gelukt is. De huidkleur ziet er ook heel kunstmatig uit.
Wel is er iets met het perspectief waardoor haar linker arm te klein lijkt
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtIk vind dat je dat uitstekend gelukt is. De huidkleur ziet er ook heel kunstmatig uit.
Wel is er iets met het perspectief waardoor haar linker arm te klein lijkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtDoet mij een beetje denken aan de clip van Soundgarden ,die ogen zijn echt cool
Comment
-
-
Waarschijnlijk 'center fill light' ipv een strobe gebruikt op de achtergrond, waardoor de gradient een beetje stroef verloopt. Verder, knappe plaat. Heeft iets van een snoepje.
Hoe heb je de ogen gedaan....liquify filter?My Website : http://www.ineedair.org
Music / Painting / Motion Graphics / Image
Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk berichtWaarschijnlijk 'center fill light' ipv een strobe gebruikt op de achtergrond, waardoor de gradient een beetje stroef verloopt. Verder, knappe plaat. Heeft iets van een snoepje.
Hoe heb je de ogen gedaan....liquify filter?
Note: als je het tijdens het gebruiken van 'transform' het percentage wil veranderen, klik dan op het koppeltekentje naast het percentage zodat breedte en hoogte samen vergroten, anders ga je maar 1 zijde veranderen van percentage.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk berichtVind het knap gedaan, maar ben nu toch wel nieuwsgierig naar de 'voor' foto. Wil je die met ons delen?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernandez Bekijk berichtGeen liquify voor de ogen, enkel voor de de contouren van het lichaam. De ogen doe ik anders. Ik selecteer het gebied dat groter moet worden met de lasso-tool (in dit geval ogen en wenkbrauwen), ik feather de selectie tussen de 3 en 10 pxl naar gelang de verhouding van de selectie/foto en dan kies ik 'transform' en dan krijg je bovenaan de optie op in percentage uw selectie te vergroten. In dit geval ben ik van 100% naar 106% gegaan. Door de zware feather krijg je een mooie overgang op de rest van de huid ipv de sterke randen die je zou zien zonder feather.
Note: als je het tijdens het gebruiken van 'transform' het percentage wil veranderen, klik dan op het koppeltekentje naast het percentage zodat breedte en hoogte samen vergroten, anders ga je maar 1 zijde veranderen van percentage.My Website : http://www.ineedair.org
Music / Painting / Motion Graphics / Image
Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/
Comment
-
Superbeeld en heel leuke bewerking.
Ik ben fan, want deze foto toverde spontaan een glimlach op mijn gezicht (en dan bedoel ik dit zeker niet negatief hé).
Grz. Peter
Comment
-
keek eerst naar de foto zonder het bovenste stukje te lezen.. eerste gedachte was.. wow wat is er met haar armen gebeurt
maar als dit de opdracht was dan tjah is het gelukt... niet mijn dingetje
ben ook wel benieuwt naar orgineel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk berichtok thanks. Ga het zeker eens proberen. Zelf ben ik niet zo'n fan van feather voor de bewerking. Ik zal eerder een zachte brush op een layer mask gebruiken om het af te werken, omdat ik dan het gevoel heb meer controle te hebben.
alles uit te werken. Ik heb de feather gebruikt maar net als je zelf zegt de afwerking
gedaan met een zachte brush om zo zeker te zijn dat de feather geen ongewenste
overgangen gemaakt had, wat wel degelijk het geval was zo dicht tegen het haar.
Comment
Comment