Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Near perfection - Barbie's standards

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Near perfection - Barbie's standards

    ergerg
    Last edited by Fernandez; 11 juli 2012, 09:05. Reden: Update op aanvraag

  • #2
    Re: Near perfection - Barbie's standards

    Ik vind dat je dat uitstekend gelukt is. De huidkleur ziet er ook heel kunstmatig uit.
    Wel is er iets met het perspectief waardoor haar linker arm te klein lijkt
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Near perfection - Barbie's standards

      Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
      Ik vind dat je dat uitstekend gelukt is. De huidkleur ziet er ook heel kunstmatig uit.
      Wel is er iets met het perspectief waardoor haar linker arm te klein lijkt
      Inderdaad perspectief, want in vergelijking met de originele foto zijn de armen hetzelfde.

      Comment


      • #4
        Re: Near perfection - Barbie's standards

        Doet mij een beetje denken aan de clip van Soundgarden ,die ogen zijn echt cool

        Comment


        • #5
          Re: Near perfection - Barbie's standards

          Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
          Doet mij een beetje denken aan de clip van Soundgarden ,die ogen zijn echt cool
          Merci het is best raar, ze zijn maar met 6% vergroot en toch is het overduidelijk dat ze groter zijn dan normaal.

          Comment


          • #6
            Re: Near perfection - Barbie's standards

            Een wit lijntje onder de ogen doet ze zoiezo al groter lijken...
            Maar ik vind deze heel erg leuk en knap gedaan!

            Comment


            • #7
              Re: Near perfection - Barbie's standards

              Waarschijnlijk 'center fill light' ipv een strobe gebruikt op de achtergrond, waardoor de gradient een beetje stroef verloopt. Verder, knappe plaat. Heeft iets van een snoepje.
              Hoe heb je de ogen gedaan....liquify filter?
              My Website : http://www.ineedair.org
              Music / Painting / Motion Graphics / Image
              Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

              Comment


              • #8
                Re: Near perfection - Barbie's standards

                Zeer goed gedaan. Heel Barbie.

                Comment


                • #9
                  Re: Near perfection - Barbie's standards

                  Vind het knap gedaan, maar ben nu toch wel nieuwsgierig naar de 'voor' foto. Wil je die met ons delen?
                  Al doende leert men...

                  Flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: Near perfection - Barbie's standards

                    Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                    Waarschijnlijk 'center fill light' ipv een strobe gebruikt op de achtergrond, waardoor de gradient een beetje stroef verloopt. Verder, knappe plaat. Heeft iets van een snoepje.
                    Hoe heb je de ogen gedaan....liquify filter?
                    Geen liquify voor de ogen, enkel voor de de contouren van het lichaam. De ogen doe ik anders. Ik selecteer het gebied dat groter moet worden met de lasso-tool (in dit geval ogen en wenkbrauwen), ik feather de selectie tussen de 3 en 10 pxl naar gelang de verhouding van de selectie/foto en dan kies ik 'transform' en dan krijg je bovenaan de optie op in percentage uw selectie te vergroten. In dit geval ben ik van 100% naar 106% gegaan. Door de zware feather krijg je een mooie overgang op de rest van de huid ipv de sterke randen die je zou zien zonder feather.

                    Note: als je het tijdens het gebruiken van 'transform' het percentage wil veranderen, klik dan op het koppeltekentje naast het percentage zodat breedte en hoogte samen vergroten, anders ga je maar 1 zijde veranderen van percentage.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Near perfection - Barbie's standards

                      Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                      Vind het knap gedaan, maar ben nu toch wel nieuwsgierig naar de 'voor' foto. Wil je die met ons delen?
                      Ik heb er nog aan gedacht dat te doen, ik zal straks eens zien of ik iets kan doen van update.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Near perfection - Barbie's standards

                        Oorspronkelijk geplaatst door Fernandez Bekijk bericht
                        Geen liquify voor de ogen, enkel voor de de contouren van het lichaam. De ogen doe ik anders. Ik selecteer het gebied dat groter moet worden met de lasso-tool (in dit geval ogen en wenkbrauwen), ik feather de selectie tussen de 3 en 10 pxl naar gelang de verhouding van de selectie/foto en dan kies ik 'transform' en dan krijg je bovenaan de optie op in percentage uw selectie te vergroten. In dit geval ben ik van 100% naar 106% gegaan. Door de zware feather krijg je een mooie overgang op de rest van de huid ipv de sterke randen die je zou zien zonder feather.

                        Note: als je het tijdens het gebruiken van 'transform' het percentage wil veranderen, klik dan op het koppeltekentje naast het percentage zodat breedte en hoogte samen vergroten, anders ga je maar 1 zijde veranderen van percentage.
                        ok thanks. Ga het zeker eens proberen. Zelf ben ik niet zo'n fan van feather voor de bewerking. Ik zal eerder een zachte brush op een layer mask gebruiken om het af te werken, omdat ik dan het gevoel heb meer controle te hebben.
                        My Website : http://www.ineedair.org
                        Music / Painting / Motion Graphics / Image
                        Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Near perfection - Barbie's standards

                          Superbeeld en heel leuke bewerking.
                          Ik ben fan, want deze foto toverde spontaan een glimlach op mijn gezicht (en dan bedoel ik dit zeker niet negatief hé).

                          Grz. Peter
                          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Near perfection - Barbie's standards

                            keek eerst naar de foto zonder het bovenste stukje te lezen.. eerste gedachte was.. wow wat is er met haar armen gebeurt

                            maar als dit de opdracht was dan tjah is het gelukt... niet mijn dingetje

                            ben ook wel benieuwt naar orgineel

                            Comment


                            • #15
                              Re: Near perfection - Barbie's standards

                              Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                              ok thanks. Ga het zeker eens proberen. Zelf ben ik niet zo'n fan van feather voor de bewerking. Ik zal eerder een zachte brush op een layer mask gebruiken om het af te werken, omdat ik dan het gevoel heb meer controle te hebben.
                              Ik ken het gevoel, maar ik zoom dan ook in tot 100, 200 en soms 300% om tot in detail
                              alles uit te werken. Ik heb de feather gebruikt maar net als je zelf zegt de afwerking
                              gedaan met een zachte brush om zo zeker te zijn dat de feather geen ongewenste
                              overgangen gemaakt had, wat wel degelijk het geval was zo dicht tegen het haar.

                              Comment

                              Working...
                              X