Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shari

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Shari

Oorspronkelijk geplaatst door nim Bekijk bericht
    Lulkoek verhalen. Ik denk als de meesten eerlijk zijn dat we allen al eens meegemaakt hebben dat een model geen mooie outfit bijheeft. Dan mag je nog op voorhand van alles afspreken. Als de bh onder het topje uitkomt kan je niet altijd voorzien. Als het model dan zich ongemakkelijk voelt leg je er bij neer, je mag ze nog zo een logische uitleg geven dat de foto beter word. Je weet echter nooit de achterliggende motieven van een model waarom ze het niet graag doet( de bh uitdoen) bv Een model dat een borst amputatie heeft gehad en dan is het zonder bh niet echt goed voor haar stilletjes aan terugkerende zelfbeeld van een echte vrouw ( met veilige kleding aan) Heb het al meegemaakt
    Je bent niet verplicht een foto te posten....
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nim Bekijk bericht
      Lulkoek verhalen. Ik denk als de meesten eerlijk zijn dat we allen al eens meegemaakt hebben dat een model geen mooie outfit bijheeft. Dan mag je nog op voorhand van alles afspreken. Als de bh onder het topje uitkomt kan je niet altijd voorzien. Als het model dan zich ongemakkelijk voelt leg je er bij neer, je mag ze nog zo een logische uitleg geven dat de foto beter word. Je weet echter nooit de achterliggende motieven van een model waarom ze het niet graag doet( de bh uitdoen) bv Een model dat een borst amputatie heeft gehad en dan is het zonder bh niet echt goed voor haar stilletjes aan terugkerende zelfbeeld van een echte vrouw ( met veilige kleding aan) Heb het al meegemaakt
      Ik volg hier toch deels hoor
      in de laatste publicaties die ik gezien heb in magazines zie je toch geregeld een foto
      met een Bh lintje dat onder een T-Shirt uitkomt.
      Tegenwoordig noemt dat "Vintage"
      Ook wat de hand betreft, je ziet toch in zoveel magazines een hand ,een voet of een elleboog verdwijnen in het niets.
      Ik zie dikwijls dit soort plaatjes verschijnen, en dan komen deze reactie's er niet op???

Voor mij is dit toch wel een zeer verdienstelijk plaatje

Comment

Onverzorgd en te weinig emotie.

Op de ontstane discussie volg ik henk:
        Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
        Je bent niet verplicht een foto te posten....
        Foto's die niet voldoen gooi ik weg.
        My Website : http://www.ineedair.org
        Music / Painting / Motion Graphics / Image
        Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

Comment

Working...
        X