Shari
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Shari
Collapse
X
-
- 2 april 2012
-
-
-
Re: Shari
voor mij persoonlijk spijtig van de witte wazige lijn die precies in haar loopt en ook de ongelukkig afgesneden handWebsite: http://www.svisimaging.be
-
leuk maar, een beetje fake pose hoor gezien de achtergrond.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk berichtHet oksel en de piepende BH vind ik ook wat minder klasse kwa afwerking...
Makkellijk is het niet weg te werken en daarnaast is het een keuze van het model.
Je kan aan je model gaan vragen om haar bh te gaan uitdoen bvb bij dergelijke topjes maar velen zien dit niet zitten door minder zelfvertrouwen / 1ste samenwerking met die fotograaf en nog mogelijks tal van andere redenen.
Velen zullen proberen om een model toch te overtuigen en om te praten voor de zogenaamde 'betere' foto maar voor mij zal hij dan slechter zijn. 1. omdat ik mij dan de vraag stel als je modellen probeert om te praten tot iets waar ze eerst nee op zeggen, of je dan wel bezig bent met fotografie & automatisch gevolg deels is 2. omdat het model bij zo een dergelijke 'omprating' zichzelf niet op haar gemak gaat voelen wegens 'bloter' op de foto en dat zie je aan de expressie op zo'n moment.
Voor mij is het belangrijker dat het model met een zo goed mogelijk gevoel buitenstapt en achteraf blij is met de resultaten. Ook al zijn er mss dingen die een tikkeltje beter kunnen zoals het bovenstaande punt.Website: http://www.svisimaging.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk berichtIk vind de vijf vingers van haar linker hand wat raar uitkomen, die hand komt net uit het niets...
Verder mooi model en toning
Verder spijtig van die witte lijn op de achtergrond
Mooie toning inderdaad!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk berichtHier stoor ik mij nog niet teveel aan.
Makkellijk is het niet weg te werken en daarnaast is het een keuze van het model.
Je kan aan je model gaan vragen om haar bh te gaan uitdoen bvb bij dergelijke topjes maar velen zien dit niet zitten door minder zelfvertrouwen / 1ste samenwerking met die fotograaf en nog mogelijks tal van andere redenen.
Velen zullen proberen om een model toch te overtuigen en om te praten voor de zogenaamde 'betere' foto maar voor mij zal hij dan slechter zijn. 1. omdat ik mij dan de vraag stel als je modellen probeert om te praten tot iets waar ze eerst nee op zeggen, of je dan wel bezig bent met fotografie & automatisch gevolg deels is 2. omdat het model bij zo een dergelijke 'omprating' zichzelf niet op haar gemak gaat voelen wegens 'bloter' op de foto en dat zie je aan de expressie op zo'n moment.
Voor mij is het belangrijker dat het model met een zo goed mogelijk gevoel buitenstapt en achteraf blij is met de resultaten. Ook al zijn er mss dingen die een tikkeltje beter kunnen zoals het bovenstaande punt.
de meeste modellen zijn geen "nonnetjes" en fotografen zijn niet allemaal "oude vetzakken"
tussen niets tegen je model (durven) zeggen en haar "omlullen" zit nog een hele wereld die "communicatie" heet
als je je daar een beetje in verdiept kan je veel (soms heel veel) aan je model vragen zonder dat ze zich ongemakkelijk moet voelen.
geloof me, eerlijke en open communicatie levert altijd de beste beelden op, je moet het spel alleen open en eerlijk durven spelen
TravelToy
Comment
-
wat het beeld zelf betreft :
beetje ongelukkige compositie in combinatie met een iets of wat gewrongen pose zorgen ervoor dat het beeld -voor mij- niet zo aanslaat
ik begrijp -denk ik- wel wat je wilde neerzetten, maar ben er niet echt door overtuigd
toning en licht vind ik wel oke
model zou ik zeker nog eens terug vragen en lekker verder knallen
TravelToy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TravelToy Bekijk berichtzo'n cliché lulverhaal
de meeste modellen zijn geen "nonnetjes" en fotografen zijn niet allemaal "oude vetzakken"
tussen niets tegen je model (durven) zeggen en haar "omlullen" zit nog een hele wereld die "communicatie" heet
als je je daar een beetje in verdiept kan je veel (soms heel veel) aan je model vragen zonder dat ze zich ongemakkelijk moet voelen.
geloof me, eerlijke en open communicatie levert altijd de beste beelden op, je moet het spel alleen open en eerlijk durven spelen
TravelToy
Ik ben ook recht voor de raap. Ik haal het aan en aan hun om te beslissen om het al dan niet te doen. Directe communicatie is een vereiste op dat vlak voor mij ook.
Je moet ook mijn tekst eens duidelijk analyseren => ik zeg velen, dus niet dat iedereen zo is. Maar goed, zal wel aan mij liggen zeker als ik jouw reactie lees. Degelijke analyse en kijken in welke zin een tekst is opgesteld, is blijkbaar ook geen hedendaagse cultuur meer. Lezen wat men wilt daarentegen wel.Website: http://www.svisimaging.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk berichtDit is voor mij toch niet onmiddellijk cliché lul-verhaal. Dat wordt spijtig genoeg deels bewezen door sommigen.
Ik ben ook recht voor de raap. Ik haal het aan en aan hun om te beslissen om het al dan niet te doen. Directe communicatie is een vereiste op dat vlak voor mij ook.
Je moet ook mijn tekst eens duidelijk analyseren => ik zeg velen, dus niet dat iedereen zo is. Maar goed, zal wel aan mij liggen zeker als ik jouw reactie lees. Degelijke analyse en kijken in welke zin een tekst is opgesteld, is blijkbaar ook geen hedendaagse cultuur meer. Lezen wat men wilt daarentegen wel.
er zijn zeker "fotografen" die mindere bedoelingen hebben, maar "velen" ???
trouwens ... als je met een model gaat shooten, dan geef je die op voorhand een degelijke breefing zodat ze weet wat wel en wat niet van haar verwacht wordt.
zo'n beslissingen laten nemen tijdens of op de shoot is 1. tijdverlies 2. niet professioneel
TravelToy
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TravelToy Bekijk berichthet is net die "velen" in heel je discours die je verhaal tot lulkoek maakt
er zijn zeker "fotografen" die mindere bedoelingen hebben, maar "velen" ???
trouwens ... als je met een model gaat shooten, dan geef je die op voorhand een degelijke breefing zodat ze weet wat wel en wat niet van haar verwacht wordt.
zo'n beslissingen laten nemen tijdens of op de shoot is 1. tijdverlies 2. niet professioneel
TravelToy
Ook verloopt soms een shoot anders dan gepland. Een briefing is ok maar soms komen er ook ideeën aan alle zijdes tijdens het shooten naar boven.
Een shoot mag geen afgelijnd traject zijn want dan zit je met de mentaliteit dat elke seconde die het langer duurt dan voorzien is, een doodzonde is.
Dus ik vind zo'n dingen niet noodzakelijk tijdverlies en onprofessioneel.
Dinsdag nog perfect meegemaakt. Idee in mind, uitwerking gedaan, maar doordat er verscheidene outfits mee waren, ook nog extra gedaan waarbij er dus meer onverwachte foto's zijn bijgekomen maar dat zitten regelmatig ook wel goede tss, net door de spontaniteitWebsite: http://www.svisimaging.be
Comment
-
Combinatie truitje met bh vind ik niet passenKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Lulkoek verhalen. Ik denk als de meesten eerlijk zijn dat we allen al eens meegemaakt hebben dat een model geen mooie outfit bijheeft. Dan mag je nog op voorhand van alles afspreken. Als de bh onder het topje uitkomt kan je niet altijd voorzien. Als het model dan zich ongemakkelijk voelt leg je er bij neer, je mag ze nog zo een logische uitleg geven dat de foto beter word. Je weet echter nooit de achterliggende motieven van een model waarom ze het niet graag doet( de bh uitdoen) bv Een model dat een borst amputatie heeft gehad en dan is het zonder bh niet echt goed voor haar stilletjes aan terugkerende zelfbeeld van een echte vrouw ( met veilige kleding aan) Heb het al meegemaakt
Comment
Comment