Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stevige baard

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stevige baard

    Ben er jaloers op


  • #2
    Re: Stevige baard

    Eigenlijk maar één opmerking en dan is het nog qua smaak, maar 'k vind dat shirt/trui niet echt passen op de foto. 'k Vind het niet matchen met zijn hoofd, raar gezegd, maar het voelt zo aan

    Leuke blik, licht vind ik hier ook wel goed.

    Comment


    • #3
      Re: Stevige baard

      Oorspronkelijk geplaatst door Djamila Bekijk bericht
      Eigenlijk maar één opmerking en dan is het nog qua smaak, maar 'k vind dat shirt/trui niet echt passen op de foto. 'k Vind het niet matchen met zijn hoofd, raar gezegd, maar het voelt zo aan

      Leuke blik, licht vind ik hier ook wel goed.
      Hahaha tja... Zal er volgende keer beter op letten

      Comment


      • #4
        Re: Stevige baard

        vind het toch een mooi portret ...

        Comment


        • #5
          Re: Stevige baard

          Dankje! Ik ben pas begonnen dus vind techniek op het moment belangrijker om te leren dan creativiteit.

          Comment


          • #6
            Re: Stevige baard

            Eventueel al een crop overwogen? Juist boven het merktekentje, dan vind ik de trui niet meer zo storend eigenlijk En mijn blik gaat dan nog meer naar zijn ogen.

            Comment


            • #7
              Re: Stevige baard

              Oorspronkelijk geplaatst door Djamila Bekijk bericht
              Eventueel al een crop overwogen? Juist boven het merktekentje, dan vind ik de trui niet meer zo storend eigenlijk En mijn blik gaat dan nog meer naar zijn ogen.
              Ik vind juist die V-hals erg mooi. Ook hoe dat borsthaar net uit de scherptediepte valt.

              Comment


              • #8
                Re: Stevige baard

                Goed
                Licht mocht misschien een tikkeltje hoger dat die schaduw langs zijn neus ietsjes anders viel, maar das muggenziften. Grappige puppy-blik
                www.minnev.be
                Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

                Comment


                • #9
                  Re: Stevige baard

                  Ah dankje! Zal ik doen de volgende keer. Kan me voorstellen dat de schaduwen dan wat natuurlijker vallen!

                  Comment

                  Working...
                  X