Ben er jaloers op
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Stevige baard
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Stevige baard
Eigenlijk maar één opmerking en dan is het nog qua smaak, maar 'k vind dat shirt/trui niet echt passen op de foto. 'k Vind het niet matchen met zijn hoofd, raar gezegd, maar het voelt zo aan
Leuke blik, licht vind ik hier ook wel goed.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djamila Bekijk berichtEigenlijk maar één opmerking en dan is het nog qua smaak, maar 'k vind dat shirt/trui niet echt passen op de foto. 'k Vind het niet matchen met zijn hoofd, raar gezegd, maar het voelt zo aan
Leuke blik, licht vind ik hier ook wel goed.
Comment
-
Dankje! Ik ben pas begonnen dus vind techniek op het moment belangrijker om te leren dan creativiteit.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djamila Bekijk berichtEventueel al een crop overwogen? Juist boven het merktekentje, dan vind ik de trui niet meer zo storend eigenlijk En mijn blik gaat dan nog meer naar zijn ogen.
Comment
-
Goed
Licht mocht misschien een tikkeltje hoger dat die schaduw langs zijn neus ietsjes anders viel, maar das muggenziften. Grappige puppy-blikwww.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
Ah dankje! Zal ik doen de volgende keer. Kan me voorstellen dat de schaduwen dan wat natuurlijker vallen!
Comment
Comment