Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Bedankt voor de reacties alvast! Ben zelf zeer tevreden over het resultaat! Dit was mijn eerste "echte" studioshoot dus constructieve feedback is steeds welkom!
@Minne : tnx! yep supercontent! had ik veel eerder moeten doen!!
Mooie foto, al vind ik de lichtste delen net een tikkeltje té licht. Ook een fraaie uitsnede.
Wat die opmerking over 'de vierkantjes in de ogen' betreft: ik begrijp niet waarom dit vaak als storend wordt beschouwd. Als je een persoon zou fotograferen bij een bv. een (vierkant/rechthoekig) raam, dan heb je toch ook vierkante/rechthoekige catchlights in de ogen? Wat is daar dan mis mee?
.......... Als je een persoon zou fotograferen bij een bv. een (vierkant/rechthoekig) raam, dan heb je toch ook vierkante/rechthoekige catchlights in de ogen?.........
mooi maar, vind die vierkantjes in de ogen toch storen.
grt,bouk.
Hier is de schelp belichtings methode gebruikt, en dan heb je al gauw deze catchlights. Zelf vind ik dit niet storend, vooral omdat het zo typisch is voor deze belichtings methode. Men had misschien een beauty dish kunnen gebruiken bovenaan. Maar dan zat je nog met de onderste.
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment