Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
This was your first shoot Inge, and you got some amazing pics out of it. People can be critical about details like catchlights, etc. That's all fine. Everyone has an opinion and valid one.
On the whole, (and I can vouch for this, as I was standing there) Inge knows what she wants when she makes a photo and got what she wanted. No happy accident there. This shot was meant to be as it was and is the best of the bunch.
Basic material in BD standards, basic setup in lighting standards, but it works and works well. I love it.
(yes, it's that insane Englishman again who upsets everyone by talking English)
Knap portret! Die vierkantjes in de ogen.. is wat wennen maar ik vind het niet storen.
Nog indrukwekkender dat dit je eerste studioervaring is..
Canon R | Leica Q EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes[/COLOR]
Wow, ik voel me écht aangestaard door haar blik. Schitterende foto, hangt een heel speciaal gevoel omheen!
Das gene gezever da je hier verteld, dit heb ik ook.
Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM
Comment