Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onbereikbaar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Onbereikbaar

    Ik had aan het model gevraagd om wel in de lens te kijken maar toch niet te communiceren, ze zit in haar eigen wereld


    Is dit iets voor jullie?
    Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500

  • #2
    De uitstraling is prachtig maar vraagt wel om een hoofdvullend beeld. De rest is alleen maar afleiding.
    Ze lijkt me gehandicapt en dat komt voornamelijk door de linkerkant van het beeld.
    Linksonder lijkt ze broodmager en haar arm en bovenarm hebben geen connectie. Ik mis dan ook nog iets van de hand.
    Straatfotografie
    https://gertjandubbeld.wordpress.com
    Fujifilm X100S, Nikon D80, Canon Powershot G10, Canon Powershot S100

    Comment


    • #3
      Re: Onbereikbaar

      Karakterplaat Misschien de korrel wat minderen en verder zou ik die ook wat croppen zoals de voorganger zegt.
      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

      Comment


      • #4
        Re: Onbereikbaar

        Sterke blik, deze raakt me.
        De rechterarm leidt inderdaad af, jammer.
        Facebook
        Flickr
        500px

        Comment


        • #5
          Re: Onbereikbaar

          Doordringend, heel mooi. Voor mij mag je ze zo laten.
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment


          • #6
            Re: Onbereikbaar

            Hoewel ze weinig emoties vertoond, laat ze me toch niet los. Ik stel me vragen, heel veel
            vragen, ik zoek, en ik denk: schoonheid heeft vele gezichten.

            Comment


            • #7
              Re: Onbereikbaar

              Pose, omzetting, belichting, korrel = niet goed mi. Meisje ziet er uit als een levend lijk. Wat vond het model er zelf van??
              https://www.tinicleemputfotografie.com/

              Comment


              • #8
                Re: Onbereikbaar

                Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
                Pose, omzetting, belichting, korrel = niet goed mi. Meisje ziet er uit als een levend lijk. Wat vond het model er zelf van??
                Niet iedereen wel op de foto als een glamour model hé

                Zij was op dat moment inderdaad zeer mager en zeer kwetsbaar en wou op die manier op de foto. Zij was het op dat moment beu om steeds maar als een beauty voorgesteld te worden en wou foto's van hoe zij zich op dat moment voelde.

                Misschien zijn er technisch dingen die anders of beter kunnen en dan hoor ik heel graag suggesties. Voor mij was de essentie om een emotie weer te geven. Beeld is trouwens eentje uit een hele reeks en wellicht post ik er nog wel eentje uit.

                Alvast bedankt voor je recht voor de raap mening

                Groetjes

                Peter
                Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500

                Comment

                Working...
                X