Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De uitstraling is prachtig maar vraagt wel om een hoofdvullend beeld. De rest is alleen maar afleiding.
Ze lijkt me gehandicapt en dat komt voornamelijk door de linkerkant van het beeld.
Linksonder lijkt ze broodmager en haar arm en bovenarm hebben geen connectie. Ik mis dan ook nog iets van de hand.
Hoewel ze weinig emoties vertoond, laat ze me toch niet los. Ik stel me vragen, heel veel
vragen, ik zoek, en ik denk: schoonheid heeft vele gezichten.
Pose, omzetting, belichting, korrel = niet goed mi. Meisje ziet er uit als een levend lijk. Wat vond het model er zelf van??
Niet iedereen wel op de foto als een glamour model hé
Zij was op dat moment inderdaad zeer mager en zeer kwetsbaar en wou op die manier op de foto. Zij was het op dat moment beu om steeds maar als een beauty voorgesteld te worden en wou foto's van hoe zij zich op dat moment voelde.
Misschien zijn er technisch dingen die anders of beter kunnen en dan hoor ik heel graag suggesties. Voor mij was de essentie om een emotie weer te geven. Beeld is trouwens eentje uit een hele reeks en wellicht post ik er nog wel eentje uit.
Alvast bedankt voor je recht voor de raap mening
Groetjes
Peter
Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500
Comment