Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

black in black and white

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • black in black and white



    samantha from south afrika. ja de oorbellen zijn opzichtig! en wat vind ge van de rest?

  • #2
    Re: black in black and white

    Voor mij is het 'black in blue and white'. Kan dat? Leuk portret verder. Rustige sfeer. Mss nog iets teveel weerkaatsing van het licht tegen de achtergrond op haar schouders en armen. Geeft het zo'n beetje een glow-gevoel. But that might be personal.

    . fashion & artist photography
    . www.kurtvandeweerdt.be
    . twitter . facebook . flickr

    Comment


    • #3
      Re: black in black and white

      ja der zit een blauw schijntje in de black en white en de weerkaatsing tja k'heb maar een klein studioke kan haar ni zo ver van men achtergrond plaatsen. iemand tips?

      Comment


      • #4
        Re: black in black and white

        Ja, is niet erg, hè. Heb je belicht op de achtergrond? Dat kan dan gerust wat minder hard. Wil je de achtergrond ook echt wit? De foto zou nog zachter zijn, naar mijn mening, als de achtergrond meer grijstinten zou hebben.
        . fashion & artist photography
        . www.kurtvandeweerdt.be
        . twitter . facebook . flickr

        Comment


        • #5
          Re: black in black and white

          ja k'heb 1stop overbelicht en ik ken da hiere oh uwen achtergrond is presies grijs ipv wit das ni goe hé

          Comment


          • #6
            Re: black in black and white

            Ja een redelijke goede opname, ik zit wat met de vlekken in het gezicht. De elasticiteit aan de andere kant zit dan goed De oorbellen hebben geen enkele meerwaarde in ZW, maar dat had je reeds gezegd. Ietsje meer oogcontact zou voor mij beter zijn geweest. En dat kruisje zou ik weglaten tenzij men een statement wil maken. Verder vraag ik me af hoe de foto zou zijn vanuit een iets hoger standpunt. Nu is die vrij laag waardoor het onderste gedeelte van het gelaat meer prominent aanwezig is. Dit model, en begrijp me niet verkeerd (is een mooi model) heeft reeds van nature een wat meer aanwezige onderkaak,kin en lip partij . De combinatie van het lage standpunt en het model leggen hierdoor een extra accent.
            Een hoger standpunt, onder een kleine hoek naar beneden gericht zou mijn inziens de verhouding meer in evenwicht brengen . Maar goed dat is wat ik denk zonder het model echt gezien te hebben. Jij kan het beter weten NIM.
            Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

            Comment


            • #7
              Re: black in black and white

              ja die vlekken in het origineel zie je het ni maar met die upload met tiny pics is de kwaliteit wa minder k' ben op zoek naar een betere ( en gemakkelijke uploader )

              Comment


              • #8
                Re: black in black and white

                Oorspronkelijk geplaatst door nim Bekijk bericht
                ja die vlekken in het origineel zie je het ni maar met die upload met tiny pics is de kwaliteit wa minder k' ben op zoek naar een betere ( en gemakkelijke uploader )
                Oke dat begrijp ik. Het is altijd moeilijk om een foto te beoordelen na een compressie.
                Bedankt voor de uitleg NIM.
                Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                Comment

                Working...
                X