Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roxanne

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Roxanne

    You don't have to put on the red (/pink) light.

    Nog eentje van Naomi, muah door Monera.

    www.minnev.be
    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

  • #2
    Re: Roxanne

    Heel knappe plaat gevuld met sfeer en dynamiek onder een goede belichting ( driehoekige highlight op de bovenkaak/jukbeen (rembrandt)), met goede nabewerking Ben nog aan het twijfelen aan het stukje licht rechts.....zo laten, weg, of er volledig op ?
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

    Comment


    • #3
      Re: Roxanne

      mooi werk, lekkere sfeer in de foto
      lichte twijfel over het gele licht, trekt net iets teveel aandacht.
      Ook mis ik wat kijkruimte rechts.

      Comment


      • #4
        Re: Roxanne

        Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk bericht
        mooi werk, lekkere sfeer in de foto
        lichte twijfel over het gele licht, trekt net iets teveel aandacht.
        Ook mis ik wat kijkruimte rechts.
        100% mee eens Het licht, sja, soms vind ik het net mooi, dan weer minder, maar iedere manier van wegwerken stoorde me meer. En de kijkruimte ook mee eens, het stoort me niet écht, maar het was beter geweest
        www.minnev.be
        Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

        Comment


        • #5
          Re: Roxanne

          Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
          100% mee eens Het licht, sja, soms vind ik het net mooi, dan weer minder, maar iedere manier van wegwerken stoorde me meer. En de kijkruimte ook mee eens, het stoort me niet écht, maar het was beter geweest
          Vind het ook een beetje storend Minne (het lichtje hé).
          Maar hoe het best oplossen ivm de kijkrichting en het claustrofobisch gevoel.
          Misschien zowel een stuk links als rechts het gedeelte met het licht wegcroppen.
          Verder een stukje bovenaan er af, en je krijgt terug een balans in je foto.

          Kijk eens : KLIK

          Grz. Peter
          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

          Comment


          • #6
            Re: Roxanne

            de pete t'wordt nog mijn idool

            Comment


            • #7
              Re: Roxanne

              Hmm, thanks Peter, ma nu wordt hij voor mij OVERAL iets te claustrofobisch
              Ik denk dat ik eerder zou proberen wat meer ruimte rechts te creëren, en daarbij het geel wegdoen. Maarja, nog eens kijken
              www.minnev.be
              Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

              Comment

              Working...
              X