Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Heel knappe plaat gevuld met sfeer en dynamiek onder een goede belichting ( driehoekige highlight op de bovenkaak/jukbeen (rembrandt)), met goede nabewerking Ben nog aan het twijfelen aan het stukje licht rechts.....zo laten, weg, of er volledig op ?
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
mooi werk, lekkere sfeer in de foto
lichte twijfel over het gele licht, trekt net iets teveel aandacht.
Ook mis ik wat kijkruimte rechts.
100% mee eens Het licht, sja, soms vind ik het net mooi, dan weer minder, maar iedere manier van wegwerken stoorde me meer. En de kijkruimte ook mee eens, het stoort me niet écht, maar het was beter geweest
100% mee eens Het licht, sja, soms vind ik het net mooi, dan weer minder, maar iedere manier van wegwerken stoorde me meer. En de kijkruimte ook mee eens, het stoort me niet écht, maar het was beter geweest
Vind het ook een beetje storend Minne (het lichtje hé).
Maar hoe het best oplossen ivm de kijkrichting en het claustrofobisch gevoel.
Misschien zowel een stuk links als rechts het gedeelte met het licht wegcroppen.
Verder een stukje bovenaan er af, en je krijgt terug een balans in je foto.
Hmm, thanks Peter, ma nu wordt hij voor mij OVERAL iets te claustrofobisch
Ik denk dat ik eerder zou proberen wat meer ruimte rechts te creëren, en daarbij het geel wegdoen. Maarja, nog eens kijken
Comment