Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

beauty or not ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: beauty or not ?

    Dit model vraagt om gezien te worden. En in dat kader vindt ik de belichting niet goed gekozen. Met 1 oog half in de schaduw. Misschien had een links en rechts egale verlichting beter gepast bij dit model.
    Haar in ieder geval uit de schaduw halen. Zodat ze gezien kan worden.
    Straatfotografie
    https://gertjandubbeld.wordpress.com
    Fujifilm X100S, Nikon D80, Canon Powershot G10, Canon Powershot S100

    Comment


    • #17
      Re: beauty or not ?

      Oorspronkelijk geplaatst door nim Bekijk bericht
      ik zal eens iets vertellen dat velen hier ni snappen. Ik ben geen fotograaf. ik ben aant oefenen. ik vraag modellen die gratis komen poseren. als ik dan een model vind die dat doet dan probeer ik verschillende dingen lichtopstelling hard licht, zacht licht enz. en het één is al wat mooier dan het ander (smaak ook ) ik probeer eerst zo goed mogelijke fotos te trekken met een minimum aan fotoshop. het model heeft deze foto ook gekozen omdat ze het licht zo mooi vond dat ze oneffenheden heeft stoort haar niet want dat is nu eenmaal natuurlijker k' heb ook wat vlakkere fotos van haar genomen en dan zie je minder oneffenheden. men grootmoeder zij altijd, kijk is wat ruimer dan naar jouw perfecte plaatje alleen.
      euh, dat is ongeveer iedereen hier..

      Comment


      • #18
        Re: beauty or not ?

        in de wauws heb ik geen interesse gewoon een goede kijk op ne foto. geen kwestie van smaak, neem nu die beoordeling van pete daar heb je iets aan. je kan naargelang het model zeggen het is fijntje ik geef haar een zachtere belichting, ok maar ik heb mijn vorige 5 modellen ook al zo belicht omdat het fijntjes zijn mag je dan nooit is buiten de lijntjes kleuren? iets anders proberen dan de regeltjes vd kunst kan toch geen kwaad. ik probeer geen veilig fototje te brengen waar iedereen naar kijkt maar niks van zegt omdat ie gewoon is zoals het is.

        Comment


        • #19
          Re: beauty or not ?

          Met het gevaar dat mensen mij met Bouk beginnen te verwarren

          "Plaats hier je beste foto's van modellen, studio of glamour welke je ter beoordeling wil tonen.
          Wie post in Showcase , mag zich verwachten aan harde kritiek en aan een zéér strenge beoordeling.
          Wie post in fotobeoordeling, verwacht milde commentaren en tips die fotografen aanmoedigen om bij te leren."

          Over de foto zelf volg ik Minne: het zit een beetje tussen de 2 voor mij: noch vis, noch vlees. Dus ofwel veel meer contrast en harder; ofwel net niet en zacht en egaal (be)licht
          Groet, Philippe

          Meer en andere belekens op Facebook

          Comment


          • #20
            Re: beauty or not ?

            bedankt philippe dat is ne goeie

            Comment


            • #21
              Re: beauty or not ?

              Oorspronkelijk geplaatst door The Windowlicker Bekijk bericht
              Met het gevaar dat mensen mij met Bouk beginnen te verwarren
              Geregistreerd: 2 mei 2007
              Berichten: 439
              __
              het verschil.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #22
                Re: beauty or not ?

                ze heeft zeker wel iets, nie mijn type maar knap.

                over de foto in't algemeen weet ik het niet.Op het eerste gezicht, knap maar als ik iets langer blijf kijken... Er is iets mee maar kan niet direct zeggen wat. Ken er ook nog niet veel van dus mss ligt het ook gewoon aan mij.
                A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                Comment


                • #23
                  Re: beauty or not ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
                  Anke is a beauty!
                  Mooie foto, mooie belichting.
                  (ikzelf zou een paar stipjes in het gelaat geshopt hebben)
                  Ikzelf vind dat foto's zo weinig mogelijk ps mogen hebben om niet te zeggen geen want persoonlijk ben ik er niet voor. Op zich vind ik het een geslaagde foto daarom twijfel ik om foto's te posten omdat ik nog niet zo lang bezig ben
                  Grtz Alex
                  NIKON D90: AF-S 18-105mm/ NIKKOR AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR

                  Comment

                  Working...
                  X