Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
No thanks (mopje op je titel) Deze is wel beter dan de die met de grote ballen aan de oren. Maar wat is er aan de hand met de belichting/kleur (links en rechts) wat een verschil . Links is de pull bijna zwart zoals het haar en rechts zie ik een groene . Of heb je met gels gewerkt ?
Kan je dat even toelichten AUB.
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
ja dat klopt k' heb is kleurgels gebruikt een blauwe aan de linkerkant dan gewoon iets meer groen in de foto gebracht omdat haar huidskleur(in mijn ogen dan) mooier werd en vooraan met een reflectie scherm voor de ogen om er wat licht in te krijgen
ja dat klopt k' heb is kleurgels gebruikt een blauwe aan de linkerkant dan gewoon iets meer groen in de foto gebracht omdat haar huidskleur(in mijn ogen dan) mooier werd en vooraan met een reflectie scherm voor de ogen om er wat licht in te krijgen
Bedankt, dat legt alles uit.... Dus dit heeft een ander kijk nodig op de opname. Tof
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment