wat kan beter?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
afbreekbaar
Collapse
X
-
-
Re: afbreekbaar
mooi en veeel mooier/beter dan de vorige.
grt,bouk.
PS:
passende titel.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtmooi en veeel mooier/beter dan de vorige.
grt,bouk.
PS:
passende titel.
Comment
-
Idd beter en dan vooral de pose voor mij.
Zoals greyhorse zei, die halo, daar moet je wat aan doen en ik heb wat moeite met de belichting van haar gezicht.
Ik kan het niet goed uitleggen, maar probeer eens de linkse, donkere kant van haar gezicht af te dekken, dan zie je een mooi zacht gezichtje. Kijk je enkel naar de linker kant, krijg ik een beetje ene horror gevoel
Das niet 'tis slecht', das gewoon iets wat me opvalt, doordat de rest al een stuk beter iswww.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk berichtbestand is wel erg klein (96 k) en doet de kwaliteit geen goed
afwerking kan ook nog wat beter (halo onderaan linkerbeen)
maar idd beter dan de vorige
Comment
-
-
Inderdaad NIM deze is stukken beter Zowel de pose als de belichting. Maar goed dat is maar mijn visie he.... Handen liggen mooi, goede doortekening van de jurk met onderscheid van de achtergrond, voeten zitten heel wat eleganter . Misschien als enig klein minpuntje is de nogal zware schaduw op het rechter oog. Maar dat kan ook omdat het bestand nogal klein is.
Groet...
P.S Goed gekozen titel....Maar laat ons zeggen opbouwend afbreekbaar..Last edited by flashsplash; 9 januari 2012, 19:53.Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nim Bekijk berichttja da bestand wat kan ik er aan doen k'heb da op 900p gezet en geupload via zon programmake
Het is wel nog altijd zichtbaar dat ze haar oksel pas geschoren heeft.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht't Gaat 'm niet om de grootte van de foto in pixels, maar de grootte van het bestand in kilobytes. Een standaard probleem bij Tinypic.
Het is wel nog altijd zichtbaar dat ze haar oksel pas geschoren heeft.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door nim Bekijk berichten jos welke uploader zou jij dan kiezen? liefst ne simpele hé
Op deze pagina staan er heel wat: klik!
Door Photopic en Tinypic mag je een dikke streep trekken. De problemen met die sites zijn hier al uitvoerig beschreven (gebruik de zoekfunctie van dit forum).Vriendelijke groet,
Jos
Comment
Comment