Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Idd beter en dan vooral de pose voor mij.
Zoals greyhorse zei, die halo, daar moet je wat aan doen en ik heb wat moeite met de belichting van haar gezicht.
Ik kan het niet goed uitleggen, maar probeer eens de linkse, donkere kant van haar gezicht af te dekken, dan zie je een mooi zacht gezichtje. Kijk je enkel naar de linker kant, krijg ik een beetje ene horror gevoel
Das niet 'tis slecht', das gewoon iets wat me opvalt, doordat de rest al een stuk beter is
Inderdaad NIM deze is stukken beter Zowel de pose als de belichting. Maar goed dat is maar mijn visie he.... Handen liggen mooi, goede doortekening van de jurk met onderscheid van de achtergrond, voeten zitten heel wat eleganter . Misschien als enig klein minpuntje is de nogal zware schaduw op het rechter oog. Maar dat kan ook omdat het bestand nogal klein is.
Groet...
P.S Goed gekozen titel....Maar laat ons zeggen opbouwend afbreekbaar..
Last edited by flashsplash; 9 januari 2012, 19:53.
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
't Gaat 'm niet om de grootte van de foto in pixels, maar de grootte van het bestand in kilobytes. Een standaard probleem bij Tinypic.
Het is wel nog altijd zichtbaar dat ze haar oksel pas geschoren heeft.
aha daar ben je echt fout want deze jonge dame haar oksels zijn altijd vlekkeloos k'heb er al een paar keer mee samen gewerkt en zij heeft de mooiste oksels ooit ! k'heb haar al eens gevraagd hoe ze dat doet want bij andere modellen zie je altijd wel een haartje of wat rode irritatie vlekjes maar die van haar zijn perfect. het zou misschien kunnen wanneer je met licht en zo werkt dat er schaduw of zoiets raars ontstaat. en probeer een foto zo eens ni met een vergrootglas te bekijken das ni de bedoeling of wel ?
Door Photopic en Tinypic mag je een dikke streep trekken. De problemen met die sites zijn hier al uitvoerig beschreven (gebruik de zoekfunctie van dit forum).
Comment