Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beauté naturelle

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Beauté naturelle

    Zeer naturel en vooral mooi model.
    Klasse.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #17
      Re: Beauté naturelle

      Moedervlekjes zeker laten, niets aan veranderen, hoort absoluut bij de foto. Mssch het geheel een klein tikkeltje lichter voor de overgang van haar nr achtergrond iets meer te accentueren. Voor de rest, niets op aan te merken, zeer netjes gedaan!

      Comment


      • #18
        Re: Beauté naturelle

        Ach, wat we niet allemaal uitkramen over schoonheid, terwijl we eigenlijk zouden moeten
        zwijgen. En genieten. En blij zijn. En verder dromen.

        Comment


        • #19
          Re: Beauté naturelle

          Mooie foto, mooi licht. maar wat me stoort is dat de bovenste helft boterzacht is terwijl de onderste helft "stekescherp" is. Misschien het fotoshopwerk even tweaken nog... want het komt niet door de DOF denk ik zo op inschatting te zien?
          Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
          www.musicinframe.be

          Comment


          • #20
            Re: Beauté naturelle

            Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
            Een hele goeie! Fijn die glans, past hier perfect!
            dankjewel

            Comment


            • #21
              Re: Beauté naturelle

              Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
              Mooie foto, mooi licht. maar wat me stoort is dat de bovenste helft boterzacht is terwijl de onderste helft "stekescherp" is. Misschien het fotoshopwerk even tweaken nog... want het komt niet door de DOF denk ik zo op inschatting te zien?
              Dat zie ik toch niet hoor? Er is over het algemeen heel weinig PS aan te pas gekomen, paar vlekjes weggewerkt en één grijslaag. Daarna alleen toning. Dus er is niks verzacht of verscherpt. En de scherpte lag goed volgens mij
              www.minnev.be
              Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

              Comment


              • #22
                Re: Beauté naturelle

                Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
                Dat zie ik toch niet hoor? Er is over het algemeen heel weinig PS aan te pas gekomen, paar vlekjes weggewerkt en één grijslaag. Daarna alleen toning. Dus er is niks verzacht of verscherpt. En de scherpte lag goed volgens mij
                Kijk eens naar de textuur van dat textiel op de linkerborst... dat springt eruit en trekt door de scherpte de aandacht (of toch mijn aandacht, en wel degelijk omwille van de scherpte en niet omwille van andere zaken zoals bij sommigen op dit forum). maar als je al onmiddellijk begint in de verdediging te gaan met de perfecte scherpte en zo... laat maar dan. Je hebt al wat pluimpjes binnen hé.
                Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                www.musicinframe.be

                Comment


                • #23
                  Re: Beauté naturelle

                  Adem in en adem uit Yourt.
                  Ik schoot niet in de verdediging, ik zag het gewoon niet.
                  Ik snap wat je bedoelt, maar textiel (deze toch) hééft ook gewoon meer textuur als huid, het zou maar jammer zijn als dat huidje er zo uitzag
                  En met professioneel make-up ziet huid (zeker zo'n gave) er gewoon glad en zacht uit
                  Foto is genomen op f/8, dus het is idd niet door de DOF, gewoon een kwestie van een wezenlijk andere textuur.
                  Last edited by MinneV; 8 januari 2012, 18:19.
                  www.minnev.be
                  Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

                  Comment


                  • #24
                    Re: Beauté naturelle

                    Ok, maar je geeft aan dat je nabewerkt hebt. Als ik linkerwang en rechterwang vergelijk, denk ik dat je daar dan toch aan gewerkt hebt. Ik weet in elk geval dat ik op F8 poriën kan tellen en huidstructuur zie... een gegeven waar veel vrouwen zich aan storen overigens (de standaard zo scherpe en duidelijke weergave van elk foutje, elk pukkeltje, rimpeltje,...). Het zal wel een beetje puristengedoe zijn, maar mij stoort die scherpte op het marcelleke tov de gladde huid van het gezicht (de rechterwang is overigens gladder dan de linkerwang of de arm). En in dat geheel is er iets dat mij zegt: 98% mooi, maar 't is niet de 99 of 100 die een echte wooow geeft. En het zit er volgens mij wel in. Hopelijk snap je wat ik bedoel (en het is vanuit ervaring met DOF, scherpte, huidstructuur en belichting dat ik dit neerpoot).
                    98% is voor velen wooow, maar op een forum bij SC ligt de lat hoog... en toch zie ik hier een woow inzitten waar niemand nog veel op kan aanmerken (of we moesten al beginnen over vierkante catchlights ipv ronde).
                    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                    www.musicinframe.be

                    Comment


                    • #25
                      Re: Beauté naturelle

                      Zeer knappe foto en fijn dat je het zo echt hebt gehouden en niet alles hebt weggeshopt!
                      Nikon D5000, Nikon AF-S 18-55mm f/3.5-5.6, Nikon AF-S 55-200mm f/3.5-5.6 VR, Nikon AF-S 35mm F/1.8 G DX, Nikon AF-S 50mm F/1.4 G, Nikon SB910

                      Comment

                      Working...
                      X