Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi beeld (pose, compo), maar het haar aan de linkerzijde van de foto had ofwel een tikkeltje meer detailering mogen hebben, ofwel net iets meer licht. Nu lijkt de donkere achtergrond als een vlek door te lopen tot over haar schouder.
Links in beeld zie ik nog alles?
Rechts zie ik de overgang haar-achtergrond niet meer, maar op haar schouder geen probleem?
Episch scherm, of dat van jou wat donker?
EOS 5D Mark III | 50 mm f/1.4 USM | Fisheye 8 - 16 mm f/4 L USM | 16-35 mm f/2.8 L II USM | 24-70 mm f/2.8 L USM | 70-200 mm f/2.8 L USM | 500 mm f/4 IS L USM II | 580 EX II www.vanvelsen.biz en http://bernardvanvelsen.wordpress.com
Perfect Het is altijd goed om nog eens een naturelle foto te zien. Mooi model, uitstraling en pose. Belichting creëert een perfecte elasticiteit. Heeft meer dan genoeg detail voor mij.
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment