Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kaat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kaat



    Kaat in de studio

    Update

    Last edited by santideflo; 2 januari 2012, 20:06.
    Nikon D700 --- Nikkor 70-200 f/2.8 --- Nikkor 24-70 f/2.8 --- Nikkor 14-24 f/2.8 --- Nikkor 50 f/1.4

  • #2
    Re: Kaat

    wel mooi maar; heb evenveel twijfel over de pose als het model zelf aangeeft.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Kaat

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      wel mooi maar; heb evenveel twijfel over de pose als het model zelf aangeeft.
      grt,bouk.
      Ik begrijp je niet volledig bouk. Iets meer uitleg?
      Nikon D700 --- Nikkor 70-200 f/2.8 --- Nikkor 24-70 f/2.8 --- Nikkor 14-24 f/2.8 --- Nikkor 50 f/1.4

      Comment


      • #4
        Re: Kaat

        Oorspronkelijk geplaatst door santideflo Bekijk bericht
        Ik begrijp je niet volledig bouk. Iets meer uitleg?
        iemand die zich niet senang voelt of ongemakkelijk, of niet zeker is van de situatie, haalt vaak de schouders op.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Kaat

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          iemand die zich niet senang voelt of ongemakkelijk, of niet zeker is van de situatie, haalt vaak de schouders op.
          grt,bouk.
          aha! OK, goed om weten!
          Thnx!
          Nikon D700 --- Nikkor 70-200 f/2.8 --- Nikkor 24-70 f/2.8 --- Nikkor 14-24 f/2.8 --- Nikkor 50 f/1.4

          Comment


          • #6
            Re: Kaat

            Pose stoort mij absoluut niet, vind ik best oké. Zou er persoonlijk een stukje van de onderkant afdoen. Ik heb alleen de indruk dat ze er niet scherp opstaat.
            Een iets zwaarder bestand (nu amper 40kb) zal de kwaliteit ook ten goede komen volgens mij
            Groet, Philippe

            Meer en andere belekens op Facebook

            Comment


            • #7
              Re: Kaat

              Mag er zijn Zelfs de pose. Alleen vind ik het jammer dat de scherpte er niet 100% is (vooral op de ogen mis ik het een beetje)
              Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

              Comment


              • #8
                Re: Kaat

                De huidskleur is waarschijnlijk te rood om de overbelichting op de schouder te dimmen.
                10% verscherping maakt haar linkeroog scherp.
                Last edited by Jos Vanhengel; 2 januari 2012, 19:03.
                Vriendelijke groet,

                Jos

                Comment


                • #9
                  Re: Kaat

                  Oorspronkelijk geplaatst door The Windowlicker Bekijk bericht
                  Pose stoort mij absoluut niet, vind ik best oké. Zou er persoonlijk een stukje van de onderkant afdoen. Ik heb alleen de indruk dat ze er niet scherp opstaat.
                  Een iets zwaarder bestand (nu amper 40kb) zal de kwaliteit ook ten goede komen volgens mij
                  Heb een update eronder gezet. De grote is nu 279 kb, en heb er maar 900 pixels op de langste rand van gemaakt. In lightroom is de scherpte op het linkeroog goed heb ik de indruk, maar heb er nog tien procent scherpte bijgedaan, zoals Jos Vanhengel zei.
                  Nikon D700 --- Nikkor 70-200 f/2.8 --- Nikkor 24-70 f/2.8 --- Nikkor 14-24 f/2.8 --- Nikkor 50 f/1.4

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kaat

                    Oorspronkelijk geplaatst door santideflo Bekijk bericht
                    Heb een update eronder gezet. De grote is nu 279 kb, en heb er maar 900 pixels op de langste rand van gemaakt. In lightroom is de scherpte op het linkeroog goed heb ik de indruk, maar heb er nog tien procent scherpte bijgedaan, zoals Jos Vanhengel zei.
                    en heb er een stukje vanaf gedaan...
                    Nikon D700 --- Nikkor 70-200 f/2.8 --- Nikkor 24-70 f/2.8 --- Nikkor 14-24 f/2.8 --- Nikkor 50 f/1.4

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kaat

                      Scherpte is idd goed
                      Pose en licht vind ik niet zo flatterend en naar mijn smaak ontbreekt er wat nabewerking, maar daar kan natuurlijk over gediscussieerd worden (goed lezen, ik zei smaak he )
                      Ze heeft volgens mij ook een hele mooie oogkleur, als je je instellicht wat harder zet of wat licht in de studio aanzet zullen haar pupillen niet zo groot zijn en zie je meer van haar oogkleur Just my 2 cents
                      www.minnev.be
                      Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kaat

                        Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
                        Scherpte is idd goed
                        Pose en licht vind ik niet zo flatterend en naar mijn smaak ontbreekt er wat nabewerking, maar daar kan natuurlijk over gediscussieerd worden (goed lezen, ik zei smaak he )
                        Ze heeft volgens mij ook een hele mooie oogkleur, als je je instellicht wat harder zet of wat licht in de studio aanzet zullen haar pupillen niet zo groot zijn en zie je meer van haar oogkleur Just my 2 cents
                        Daar heb ik mij achteraf ook enorm aan geërgerd. Te laat nu natuurlijk. Hoewel ik mijn instellicht altijd op honderd procent zet, hebben sommige modellen kleine pupillen, en sommige grote. Tips voor nabewerking?
                        Nikon D700 --- Nikkor 70-200 f/2.8 --- Nikkor 24-70 f/2.8 --- Nikkor 14-24 f/2.8 --- Nikkor 50 f/1.4

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kaat

                          Oorspronkelijk geplaatst door santideflo Bekijk bericht
                          Tips voor nabewerking?
                          Ik zou beginnen met wat vlekjes uit de huid te halen (healing brush) en de wallen en die schaduwtjes langs haar neus op te lichten (dodge en burn).
                          Maar das natuurlijk persoonlijk, sommigen zien hun foto's liever puur natuur, alle respect daarvoor
                          www.minnev.be
                          Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

                          Comment

                          Working...
                          X