Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Pose stoort mij absoluut niet, vind ik best oké. Zou er persoonlijk een stukje van de onderkant afdoen. Ik heb alleen de indruk dat ze er niet scherp opstaat.
Een iets zwaarder bestand (nu amper 40kb) zal de kwaliteit ook ten goede komen volgens mij
Oorspronkelijk geplaatst door The WindowlickerBekijk bericht
Pose stoort mij absoluut niet, vind ik best oké. Zou er persoonlijk een stukje van de onderkant afdoen. Ik heb alleen de indruk dat ze er niet scherp opstaat.
Een iets zwaarder bestand (nu amper 40kb) zal de kwaliteit ook ten goede komen volgens mij
Heb een update eronder gezet. De grote is nu 279 kb, en heb er maar 900 pixels op de langste rand van gemaakt. In lightroom is de scherpte op het linkeroog goed heb ik de indruk, maar heb er nog tien procent scherpte bijgedaan, zoals Jos Vanhengel zei.
Heb een update eronder gezet. De grote is nu 279 kb, en heb er maar 900 pixels op de langste rand van gemaakt. In lightroom is de scherpte op het linkeroog goed heb ik de indruk, maar heb er nog tien procent scherpte bijgedaan, zoals Jos Vanhengel zei.
Scherpte is idd goed
Pose en licht vind ik niet zo flatterend en naar mijn smaak ontbreekt er wat nabewerking, maar daar kan natuurlijk over gediscussieerd worden (goed lezen, ik zei smaak he )
Ze heeft volgens mij ook een hele mooie oogkleur, als je je instellicht wat harder zet of wat licht in de studio aanzet zullen haar pupillen niet zo groot zijn en zie je meer van haar oogkleur Just my 2 cents
Scherpte is idd goed
Pose en licht vind ik niet zo flatterend en naar mijn smaak ontbreekt er wat nabewerking, maar daar kan natuurlijk over gediscussieerd worden (goed lezen, ik zei smaak he )
Ze heeft volgens mij ook een hele mooie oogkleur, als je je instellicht wat harder zet of wat licht in de studio aanzet zullen haar pupillen niet zo groot zijn en zie je meer van haar oogkleur Just my 2 cents
Daar heb ik mij achteraf ook enorm aan geërgerd. Te laat nu natuurlijk. Hoewel ik mijn instellicht altijd op honderd procent zet, hebben sommige modellen kleine pupillen, en sommige grote. Tips voor nabewerking?
Ik zou beginnen met wat vlekjes uit de huid te halen (healing brush) en de wallen en die schaduwtjes langs haar neus op te lichten (dodge en burn).
Maar das natuurlijk persoonlijk, sommigen zien hun foto's liever puur natuur, alle respect daarvoor
Comment