Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik hoop dat je me dit niet kwalijk neemt want het is zeker niet slecht bedoeld.
Gefeliciteerd met de HOF, maar eerlijk gezegd begrijp ik het niet.
Je z/w verstopte versie van dit model is voor mij althans vele malen sterker (maar wie ben ik).
Deze plaat is heel mooi qua licht, expressie en compositie.... maar de plaat is niet af.
Zoals Lennert ook al aangaf zit er iets te veel magenta in de huidskleur.
Laat je aub niet verblinden door de HOF, en werk verder in PS aan deze plaat om er echt een topplaat van te maken. Ik denk dat je daar veel meer aan hebt.
Prachtig beeld...!!!
Bijzonder knap gedaan en gedacht om het gezicht in het licht te plaatsen en al het andere in een minder licht.
Perfecte scherpte op het oog. En mooie uitstraling van het beeld. Mooi die verlegenheid die past met alleen een BH als kledingstuk. En toch ook de kracht die het model uitstraalt. Geholpen door de fotograaf doordat ze zo mooi in het licht is geplaatst.
ik hoop dat je me dit niet kwalijk neemt want het is zeker niet slecht bedoeld.
Gefeliciteerd met de HOF, maar eerlijk gezegd begrijp ik het niet.
Je z/w verstopte versie van dit model is voor mij althans vele malen sterker (maar wie ben ik).
Deze plaat is heel mooi qua licht, expressie en compositie.... maar de plaat is niet af.
Zoals Lennert ook al aangaf zit er iets te veel magenta in de huidskleur.
Laat je aub niet verblinden door de HOF, en werk verder in PS aan deze plaat om er echt een topplaat van te maken. Ik denk dat je daar veel meer aan hebt.
Maar het blijft wel een mooie plaat hé
veel groeten,
Peter
Hallo Peter,
Neem je zeker niks kwalijk hoor. vind uw comments altijd leerrijk
'k zal dat rood nog eens moeten bekijken..
ja vind ik ook iets te veel rood in de foto. op haar rechterkaak, onze linker zitten zo wat kleurtjes grijs blauw en nog wa en naast haar schouder en haar zit inde achtergrond zo wat vlekken die me wel storen. voor de rest mooie compo en de scherpte op de ogen perfect.
Comment