Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eyes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Eyes

    Proficiat met jouw HoF !
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #17
      Re: Eyes

      Gratzzz met je HOF !!

      Groetjes,
      Bart

      Comment


      • #18
        Re: Eyes

        Mijn favoriete Hof van deze week. Nogmaals sterk.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #19
          Re: Eyes

          had eigenlijk dat zwartwitje in de hof verwacht, maar deze staat er ook op zijn plaats....proficiat
          facebook

          Comment


          • #20
            Re: Eyes

            Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
            had eigenlijk dat zwartwitje in de hof verwacht, maar deze staat er ook op zijn plaats....proficiat
            Stiekem ben ik ook meer fan van m'n zwartwitje, maar toch heel blij met de
            HOF nominatie

            Comment


            • #21
              Re: Eyes

              Proficiat met je HOF! Integere plaat!
              . fashion & artist photography
              . www.kurtvandeweerdt.be
              . twitter . facebook . flickr

              Comment


              • #22
                Re: Eyes

                Lode,

                ik hoop dat je me dit niet kwalijk neemt want het is zeker niet slecht bedoeld.
                Gefeliciteerd met de HOF, maar eerlijk gezegd begrijp ik het niet.
                Je z/w verstopte versie van dit model is voor mij althans vele malen sterker (maar wie ben ik).
                Deze plaat is heel mooi qua licht, expressie en compositie.... maar de plaat is niet af.
                Zoals Lennert ook al aangaf zit er iets te veel magenta in de huidskleur.
                Laat je aub niet verblinden door de HOF, en werk verder in PS aan deze plaat om er echt een topplaat van te maken. Ik denk dat je daar veel meer aan hebt.

                Maar het blijft wel een mooie plaat hé

                veel groeten,

                Peter
                www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                Comment


                • #23
                  Re: Eyes

                  Mooi. Heel intieme sfeer. Staat de softbox op medelling light? Dat zou de intimiteit nog versterken.
                  My Website : http://www.ineedair.org
                  Music / Painting / Motion Graphics / Image
                  Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                  Comment


                  • #24
                    Re: Eyes

                    Prachtig beeld...!!!
                    Bijzonder knap gedaan en gedacht om het gezicht in het licht te plaatsen en al het andere in een minder licht.
                    Perfecte scherpte op het oog. En mooie uitstraling van het beeld. Mooi die verlegenheid die past met alleen een BH als kledingstuk. En toch ook de kracht die het model uitstraalt. Geholpen door de fotograaf doordat ze zo mooi in het licht is geplaatst.
                    Straatfotografie
                    https://gertjandubbeld.wordpress.com
                    Fujifilm X100S, Nikon D80, Canon Powershot G10, Canon Powershot S100

                    Comment


                    • #25
                      Re: Eyes

                      Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                      Lode,

                      ik hoop dat je me dit niet kwalijk neemt want het is zeker niet slecht bedoeld.
                      Gefeliciteerd met de HOF, maar eerlijk gezegd begrijp ik het niet.
                      Je z/w verstopte versie van dit model is voor mij althans vele malen sterker (maar wie ben ik).
                      Deze plaat is heel mooi qua licht, expressie en compositie.... maar de plaat is niet af.
                      Zoals Lennert ook al aangaf zit er iets te veel magenta in de huidskleur.
                      Laat je aub niet verblinden door de HOF, en werk verder in PS aan deze plaat om er echt een topplaat van te maken. Ik denk dat je daar veel meer aan hebt.

                      Maar het blijft wel een mooie plaat hé

                      veel groeten,

                      Peter
                      Hallo Peter,

                      Neem je zeker niks kwalijk hoor. vind uw comments altijd leerrijk
                      'k zal dat rood nog eens moeten bekijken..

                      Comment


                      • #26
                        Re: Eyes

                        heel mooi
                        (misschien idd een tikkie te rood, maar als zo vaak kan dat ook door de webversie zwaar versterkt worden )

                        Comment


                        • #27
                          Re: Eyes

                          ja vind ik ook iets te veel rood in de foto. op haar rechterkaak, onze linker zitten zo wat kleurtjes grijs blauw en nog wa en naast haar schouder en haar zit inde achtergrond zo wat vlekken die me wel storen. voor de rest mooie compo en de scherpte op de ogen perfect.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Eyes

                            In den HoF gezien, jammer genoeg niet als ik aan de veranda hier uitkijk
                            Congrats Lode, een zeer verdiende HoF

                            Comment

                            Working...
                            X