Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Indringend ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Indringend ?

    Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
    Inderdaad, ook m'n eerste gedachte.

    Het canvas-achtige was voor mij niet nodig geweest. Sterk genoeg zonder dat spielerijtje
    Bedankt, en dat canvas dingske is ook niet iets dat ik normaal toepas. Maar aangezien deze op een grote canvas is afgedrukt (A0) heb ik hier hetzelfde effect willen plaatsen.
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

    Comment


    • #17
      Re: Indringend ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Duroc Bekijk bericht
      Zeer mooi gedaan,
      Bedankt..
      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

      Comment


      • #18
        Re: Indringend ?

        Heb het bekeken, vond het mooi en zat iets te bedenken.
        Na wat laten bezinken ben ik terug komen kijken....
        en de vraag blijft dezelfde: hoeveel dragen al die bewerkingen bij eigenlijk?
        Scheelt deze foto veel van het origineel?
        Hoe hard heb je de effecten/filters laten werken op de foto?

        En die canvaslook, da's idd. handig om bvb. van tevoren eens te proberen om te zien wat het zou geven indien...
        Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
        www.musicinframe.be

        Comment


        • #19
          Re: Indringend ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
          Heb het bekeken, vond het mooi en zat iets te bedenken.
          Na wat laten bezinken ben ik terug komen kijken....
          en de vraag blijft dezelfde: hoeveel dragen al die bewerkingen bij eigenlijk?
          Scheelt deze foto veel van het origineel?
          Hoe hard heb je de effecten/filters laten werken op de foto?

          En die canvaslook, da's idd. handig om bvb. van tevoren eens te proberen om te zien wat het zou geven indien...
          Bewerkingen, laat ons zeggen 3 minuten in totaal. Een beetje aanscherpen, wat cross-processing en belichting centrum-rand wat aanpassen . Allemaal in LR met NIK filters.
          Daarna in CS even de canvas look gemaakt, zo kreeg ik een idee van hoe het zou zijn op canvas. Oh en een paar haartjes weggewerkt.
          Bedankt om te kijken.
          Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

          Comment


          • #20
            Re: Indringend ?

            Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
            Bedankt, Bewerkt in Lightroom 3 met NIK filters (stack, pro-con, cross-processing, softfocus etc....) en daarna in PS-5 canvas met bovenbelichting

            Het meisje had heel diepe donkere ogen... dus ik kon daar dan ook niet veel inkrijgen.
            even een tip om kleur in de ogen te krijgen nu zijn ze onnatuurlijk zwart. voor je de echte foto maakt zorg je ervoor dat er ligt valt op de ogen zodat de pupillen verkleinen en de kleur van de ogen beter zichtbaar zijn. daarna een dodge en burneke toepassen en klaar.

            Comment


            • #21
              Re: Indringend ?

              Oorspronkelijk geplaatst door nim Bekijk bericht
              even een tip om kleur in de ogen te krijgen nu zijn ze onnatuurlijk zwart. voor je de echte foto maakt zorg je ervoor dat er ligt valt op de ogen zodat de pupillen verkleinen en de kleur van de ogen beter zichtbaar zijn. daarna een dodge en burneke toepassen en klaar.
              Bedankt, goede tip.
              Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

              Comment

              Working...
              X