Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
EOS 5D Mark III | 50 mm f/1.4 USM | Fisheye 8 - 16 mm f/4 L USM | 16-35 mm f/2.8 L II USM | 24-70 mm f/2.8 L USM | 70-200 mm f/2.8 L USM | 500 mm f/4 IS L USM II | 580 EX II www.vanvelsen.biz en http://bernardvanvelsen.wordpress.com
ze kijkt wat doods uit de ogen en als ik mijn hoofd wat scheef houw, wordt het alleen maar erger,heel vreemd hoor, maar de opname op zich is prima.
grt,bouk.
Persoonlijk vind ik het dubbele catchlight ook wel een minpunt aan deze opname !
MVG, Jeff C.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Ik ben persoonlijk heel tevreden over deze foto, dus had dit niet echt verwacht (hoewel, BD, jawel, had het wel verwacht )
Bon, dat oogwit, sja, stoort me niet, wacht tot ik het heel wit maak, dan krijg ik pas commentaar (want tis 'bewerkt' ).
Die bloemen op haar nek kan ik inkomen, heb em ook zonder en met bloemen alleen op het laken, maar vond dit meer evenwicht brengen (nekpartij werd wat zachter).
Ieder zijn mening natuurlijk, en thanks voor de tips, maar ik vind hem nog net zo mooi als gisteren
Persoonlijk was dat toch het eerste dat mij ook opviel die stof, had em ook liever zonder gezien. De blik daarentegen, de 'dode' blik vind ik hier wel passen in feite. Maar dood is voor mij niet het goeie woord, meer eindeloos.
Ik ben persoonlijk heel tevreden over deze foto, dus had dit niet echt verwacht (hoewel, BD, jawel, had het wel verwacht )
Bon, dat oogwit, sja, stoort me niet, wacht tot ik het heel wit maak, dan krijg ik pas commentaar (want tis 'bewerkt' ).
Die bloemen op haar nek kan ik inkomen, heb em ook zonder en met bloemen alleen op het laken, maar vond dit meer evenwicht brengen (nekpartij werd wat zachter).
Ieder zijn mening natuurlijk, en thanks voor de tips, maar ik vind hem nog net zo mooi als gisteren
Dat is je goed recht, net zoals het ons goed recht is, van onze mening kenbaar te maken op een forum. Je weet toch ... als je te veel naar je eigen werk kijkt dat dit het narcistisch gevoel zeer in de hand werkt !
MVG, jeff C.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Anee, dat vind ik niet, hoe meer je er naar kijkt, hoe gevoeliger je wordt voor fouten.
Begin me ook een beetje te storen aan dat oogwit (en nog wat andere kleine dingetjes).
Maar die bloem bvb is een zeer bewuste keuze, waarover ieder zijn mening mag hebben natuurlijk!
Mss dat ik nog een update plaats voor het oogwit en dan kijk ik ook nog eens naar de rest.
In ieder geval bedankt allemaal
Anee, dat vind ik niet, hoe meer je er naar kijkt, hoe gevoeliger je wordt voor fouten.
Begin me ook een beetje te storen aan dat oogwit (en nog wat andere kleine dingetjes).
Maar die bloem bvb is een zeer bewuste keuze, waarover ieder zijn mening mag hebben natuurlijk!
Mss dat ik nog een update plaats voor het oogwit en dan kijk ik ook nog eens naar de rest.
In ieder geval bedankt allemaal
Wat is er mis met het ooglicht??
Is Naomi, heeft nu eenmaal zeer proper oogskes
Dan die BG over het onderlichaam, als sommige dat hier doen wordt er WOW en OOoohh
geroepen van het kan niet meer??
Voor mij meer dan geslaagd Minne en op de tijd dat jij bezig bent wat gaat dit met een jaar geven
Comment