Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beauty

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Beauty

Vond geen titel die beter paste
    Ongelofelijkmooimodel: Naomi
    AlbijnaevengoedeMUA: Monera
    Knopjesduwerenmuggenzifter: Minne

www.minnev.be
    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Re: Beauty

Mooi ... tot onder haar kinnetje.

Een doorzichtige vrouw, daarvan zie ik het nut niet.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

buiten het feit dat ze doorzichtig is, heeft ze ook wat last van geelzucht (oogwit). Een mooi meisje maakt nog geen mooie foto.
      My Website : http://www.ineedair.org
      Music / Painting / Motion Graphics / Image
      Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

Comment

Het bloemenmotief draagt zeker niets bij
        EOS 5D Mark III | 50 mm f/1.4 USM | Fisheye 8 - 16 mm f/4 L USM | 16-35 mm f/2.8 L II USM | 24-70 mm f/2.8 L USM | 70-200 mm f/2.8 L USM | 500 mm f/4 IS L USM II | 580 EX II
        www.vanvelsen.biz en http://bernardvanvelsen.wordpress.com

Comment

ze kijkt wat doods uit de ogen en als ik mijn hoofd wat scheef houw, wordt het alleen maar erger,heel vreemd hoor, maar de opname op zich is prima.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Persoonlijk vind ik het dubbele catchlight ook wel een minpunt aan deze opname !

MVG, Jeff C.
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Ik ben persoonlijk heel tevreden over deze foto, dus had dit niet echt verwacht (hoewel, BD, jawel, had het wel verwacht )

Bon, dat oogwit, sja, stoort me niet, wacht tot ik het heel wit maak, dan krijg ik pas commentaar (want tis 'bewerkt' ).
              Die bloemen op haar nek kan ik inkomen, heb em ook zonder en met bloemen alleen op het laken, maar vond dit meer evenwicht brengen (nekpartij werd wat zachter).

Ieder zijn mening natuurlijk, en thanks voor de tips, maar ik vind hem nog net zo mooi als gisteren
              www.minnev.be
              Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Persoonlijk was dat toch het eerste dat mij ook opviel die stof, had em ook liever zonder gezien. De blik daarentegen, de 'dode' blik vind ik hier wel passen in feite. Maar dood is voor mij niet het goeie woord, meer eindeloos.

En heel mooi model!

Comment

Zonder de stof of zonder de bloem?
                  Want zonder de stof dan zag ge mijn bed, ook nie zo schoon ze
                  www.minnev.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
                    Zonder de stof of zonder de bloem?
                    Want zonder de stof dan zag ge mijn bed, ook nie zo schoon ze
                    Ah het lijkt voor mij niet meteen op een bloem, eerder als zo'n doorzichtige stof... De naam ontglipt me even.

Comment

Ik ben persoonlijk heel tevreden over deze foto, dus had dit niet echt verwacht (hoewel, BD, jawel, had het wel verwacht )

Bon, dat oogwit, sja, stoort me niet, wacht tot ik het heel wit maak, dan krijg ik pas commentaar (want tis 'bewerkt' ).
                      Die bloemen op haar nek kan ik inkomen, heb em ook zonder en met bloemen alleen op het laken, maar vond dit meer evenwicht brengen (nekpartij werd wat zachter).

Ieder zijn mening natuurlijk, en thanks voor de tips, maar ik vind hem nog net zo mooi als gisteren
                      Dat is je goed recht, net zoals het ons goed recht is, van onze mening kenbaar te maken op een forum. Je weet toch ... als je te veel naar je eigen werk kijkt dat dit het narcistisch gevoel zeer in de hand werkt !

MVG, jeff C.
                      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Anee, dat vind ik niet, hoe meer je er naar kijkt, hoe gevoeliger je wordt voor fouten.
                        Begin me ook een beetje te storen aan dat oogwit (en nog wat andere kleine dingetjes).
                        Maar die bloem bvb is een zeer bewuste keuze, waarover ieder zijn mening mag hebben natuurlijk!
                        Mss dat ik nog een update plaats voor het oogwit en dan kijk ik ook nog eens naar de rest.
                        In ieder geval bedankt allemaal
                        www.minnev.be

Comment

Anee, dat vind ik niet, hoe meer je er naar kijkt, hoe gevoeliger je wordt voor fouten.
                          Begin me ook een beetje te storen aan dat oogwit (en nog wat andere kleine dingetjes).
                          Maar die bloem bvb is een zeer bewuste keuze, waarover ieder zijn mening mag hebben natuurlijk!
                          Mss dat ik nog een update plaats voor het oogwit en dan kijk ik ook nog eens naar de rest.
                          In ieder geval bedankt allemaal
                          Wat is er mis met het ooglicht??
                          Is Naomi, heeft nu eenmaal zeer proper oogskes
                          Dan die BG over het onderlichaam, als sommige dat hier doen wordt er WOW en OOoohh
                          geroepen van het kan niet meer??
                          Voor mij meer dan geslaagd Minne en op de tijd dat jij bezig bent wat gaat dit met een jaar geven

Comment

Azo, gij krijgt ze wel gemakkelijk in uw bed Minne
                            Yannick Desmet 2021
                            yannickdesmet.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjele Bekijk bericht
                              Azo, gij krijgt ze wel gemakkelijk in uw bed Minne
                              u laten opereren hé Yannick

ot: ook niet zo'n fan van de bloemen in de nek maar toch 'n knappe foto

Comment

Working...
                              X