Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Delfientje 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Delfientje 2

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
    Niet van de foto, maar van tinypic.
    Effe opnieuw uploaden op een andere manier, tinypic vern**kt foto's
    Ook mijn gedacht.
    Bestandsgrootte is nu 30589 bytes en ik zie rastervorming.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Bedankt voor de vele reacties.
      De rastervorming moet inderdaad komen van het opladen via tinypic want bij het originele is dit niet het geval.
      Groetjes.
      R.

Comment

De rastervorming moet inderdaad komen van het opladen via tinypic want bij het originele is dit niet het geval.
        Is inderdaad wel heel jammer want je sublieme foto verliest enorm veel van zijn pracht hierdoor. Mss. tijd om een andere oplossing te zoeken om foto's hier te posten?
        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Is inderdaad wel heel jammer want je sublieme foto verliest enorm veel van zijn pracht hierdoor. Mss. tijd om een andere oplossing te zoeken om foto's hier te posten?

Ja, daar zit ik ook al aan te denken. Heeft er iemand een suggestie?

Comment

dropbox, eigen webstek,...
            www.minnev.be
            Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudi J Bekijk bericht
              waarom in MODS kleur??
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ja, sorry Bouk. Ik tracht nog altijd uit te zoeken hoe je moet antwoorden op iemands reactie .'k Heb het dan gewoon gekopieerd en in een ander kleurtje geplaatst. Blijkt nu dat dat MODS die kleur ook gebruiken...very sorry voor het misverstand.

Comment

Mooie opname

Ik denk dat er een probleempje is met ofwel de compressie en zeker met de 900x900 pixel afmeting.

Tinypic gebruikt de volgende compressie verhoudingen: 95%, 90%, 80%, 70%, 50%, of 25% afhankelijk van jouw keuze.

Ik merk dat de opname 900x900 is , dat zou moeten 800KB zijn (95% comp). Maar deze is 31KB . Dus er is ergens een zware compressie toegepast met gevolg verlies aan kwaliteit (pixelatie).

Het tweede probleem zijn de afmetingen 900x900 is niet supported op tinypic . Enkel 3:4 formaat (geen 1:1). Dus ergens is er nog een aanpassing geweest. Behalve als je een pro account hebt.

Hier alvast de PDF van tinypic met heel wat uitleg. http://www.efpage.de/tools/ManualTinyPic.pdf

Groeten
                  Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudi J Bekijk bericht
                    Ja, sorry Bouk. Ik tracht nog altijd uit te zoeken hoe je moet antwoorden op iemands reactie .'k Heb het dan gewoon gekopieerd en in een ander kleurtje geplaatst. Blijkt nu dat dat MODS die kleur ook gebruiken...very sorry voor het misverstand.
                    klik gewoon op QUOTE.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                      Mooie opname

Ik denk dat er een probleempje is met ofwel de compressie en zeker met de 900x900 pixel afmeting.

Tinypic gebruikt de volgende compressie verhoudingen: 95%, 90%, 80%, 70%, 50%, of 25% afhankelijk van jouw keuze.

Ik merk dat de opname 900x900 is , dat zou moeten 800KB zijn (95% comp). Maar deze is 31KB . Dus er is ergens een zware compressie toegepast met gevolg verlies aan kwaliteit (pixelatie).

Het tweede probleem zijn de afmetingen 900x900 is niet supported op tinypic . Enkel 3:4 formaat (geen 1:1). Dus ergens is er nog een aanpassing geweest. Behalve als je een pro account hebt.

Hier alvast de PDF van tinypic met heel wat uitleg. http://www.efpage.de/tools/ManualTinyPic.pdf

Groeten
                      Bedankt, ik zal de pdf eens grondig doornemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        klik gewoon op QUOTE.
                        grt,bouk.
                        Bouk, bedankt. Zoals je kunt zien heb ik het systeem (eindelijk) door.

Comment

Waarvoor Bouk niet allemaal dient hier op BD
                          The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Working...
                          X