![](http://i953.photobucket.com/albums/ae18/dwm400/DWM_4431.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zwangerschap o toch zo mooi
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Zwangerschap o toch zo mooi
Mooi uitgelicht. Is het voor U proficiat?
Mijn aandacht gaat naar het buikje, vermoed dat dit ook de bedoeling is.
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk berichtHum, echt niet akkoord met vorig commentje...belichting zit hier echt niet goed,
ook de (groene !) schijn op de huid doet deze foto teniet....
Hier was technisch veel meer uit te halen....
Je kan deze nog wel als hij in RAW getrokken is via uw presets in PS oplichten
Comment
-
idd technisch een paar mankementen
voor mij is er vooraan voldoende licht al had de bron iets hoger mogen komen zodat alles wat egaler was uitgelicht
ook vermoed ik een slechte witbalans instelling
je hebt dit denk ik gemaakt in studio maar op AWB blijven staan (aan te passen indien in raw geschoten)
ook de zwarte haren zit weinig detail is, zeker achteraan dus vergaat in de zwarte achtergrond dus hier had een haarlichtje via snoot of striplight wonderen kunnen doenWebsite: http://www.svisimaging.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eos550 Bekijk berichtMooi uitgelicht. Is het voor U proficiat?
Mijn aandacht gaat naar het buikje, vermoed dat dit ook de bedoeling is.
Waarschijnlijk en zeker en vast kan er aan de belichting nog aan gewerkt worden en kan hier en daar nog een haarlicht geplaatst worden.
En ja in neem al mijn foto's in raw en kan ik deze nog oplichten PS.
Maar moet alles zo volgens het boekje?
Smaken verschillen nu eenmaal er nu eenmaal foto's die anders zijn dat juist de vrijheid van fotografie nietwaar.
groetjes allen.Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
www.dewolfmarc.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk berichtik snap de bedoeling ook, maar vind 'm toch niet zo mooi.. sorry
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk berichtHum, echt niet akkoord met vorig commentje...belichting zit hier echt niet goed,
ook de (groene !) schijn op de huid doet deze foto teniet....
Hier was technisch veel meer uit te halen....
Niets moet volgens het boekje, maar je post je foto om een mening en mja, ik volg ook de mening van fotodan en enkele anderen
De groenzweem viel me ook direct op en is - denk ik - niet de bedoeling.
Je wil het accent op de buik leggen, maar ik vind de huid van de vrouw heel grauw, nogal doods, niet horende bij een mooie bloeiende zwangerschap.
Ze lijkt wel nog wat maanden te gaan te hebben, dus probeer het zeker nog eens opnieuw !
Comment
Comment