Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nicole

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: nicole

bilnaad was er wel, maar niet zichtbaar

bedankt voor jullie reacties
    Een amateur maakt zich druk om scherpte
    een professioneel maakt zich druk in de verkoop
    een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TBiRD Bekijk bericht
      op de siliconenborsten na vind ik het goed
      Straf dat jij dat kan zien zenne
      Ik zou het nog geeneens voelen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
        Straf dat jij dat kan zien zenne
        Ik zou het nog geeneens voelen
        Wel Jeannot, als ik het kan ZIEN kan jij het zékers VOELEN! Da's zelfs voor een stekelblinde geen probleem hehe
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

Comment

Bijzondere fotografie .....

Mijn gemeende congrats aan het ganse team, dit is een mega bangelijke plaat, ze geniet mijn voorkeur boven Nicole 2.

MVG, Jeff C.
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Reactie en commentaar moet steeds gaan over het beeld, nooit over het model !
            Opmerkingen over een uiterlijk van een model zijn niet echt gewenst.

MVG, Jeff C
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

dank je Jeff
              Een amateur maakt zich druk om scherpte
              een professioneel maakt zich druk in de verkoop
              een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                Reactie en commentaar moet steeds gaan over het beeld, nooit over het model !
                Opmerkingen over een uiterlijk van een model zijn niet echt gewenst.

MVG, Jeff C
                Ok dan had ik moeten zeggen: vind het niet natuurlijk overkomen in een specifieke zone. De natuurlijke beweging mis ik daar een beetje in.
                Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

Comment

Toch een beetje jammer dat over deze hele mooie foto zoveel "randgeouwehoer" is, maar in ieder geval een teken dat hij opvalt. en voor mij positief.

Comment

Ok dan had ik moeten zeggen: vind het niet natuurlijk overkomen in een specifieke zone. De natuurlijke beweging mis ik daar een beetje in.
                    Voor TBiRD mag je de shoot binnen 50jaar nog eens overdoen Steven, meer natuurlijke beweging misschien...

Sommige foto's vind ik hier mooi, maar het model op de foto niet...
                    Tjah that's life! Ik ga dat daarom niet bijschrijven, want fotograaf heeft daar niks aan... Hij vindt het model mooi of wou er mee shooten, dus ja

En gelukkig dat ik ze niet allemaal mooi vind, 'k zou doldraaien

Dynamisch beeld en de meel heel mooi in beeld gebracht!
                    Zou het zelf niet kunnen!

Greetz
                    Dj

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djamila Bekijk bericht
                      Voor TBiRD mag je de shoot binnen 50jaar nog eens overdoen Steven, meer natuurlijke beweging misschien...

Sommige foto's vind ik hier mooi, maar het model op de foto niet...
                      Tjah that's life! Ik ga dat daarom niet bijschrijven, want fotograaf heeft daar niks aan... Hij vindt het model mooi of wou er mee shooten, dus ja

En gelukkig dat ik ze niet allemaal mooi vind, 'k zou doldraaien

Dynamisch beeld en de meel heel mooi in beeld gebracht!
                      Zou het zelf niet kunnen!

Greetz
                      Dj
                      Ik heb ook helemaal niks gezegd over het concept dat vind ik top maar als een mens nog eens niks mag zeggen, over lange tenen gesproken. Kan er ook niet aan doen dat ik liever puur natuur zie...

Comment

Lange tenen?
                        Dan toch niet de mijne

Ik wou gewoon even meegeven dat het geen nut heeft over het model haar lichaam te oordelen, daar het er niets toe doet....
                        En je er soms enkel het model mee kwetst... Want ja, sommige zitten ook online

En ik zei ook niks over het concept, tenzij dan tegenover de fotograaf dat hij netjes werk geleverd heeft

Comment

I love my siliconboobies
                          Last edited by nice_nicce; 18 december 2011, 20:28.
                          Using the camera to defeat the habit of not seeing

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nice_nicce Bekijk bericht
                            I love my siliconboobies
                            hehe

Comment

ook e schoontje
                              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Ik heb ook helemaal niks gezegd over het concept dat vind ik top maar als een mens nog eens niks mag zeggen, over lange tenen gesproken. Kan er ook niet aan doen dat ik liever puur natuur zie...
                                Ik heb helemaal geen lange tenen, en je reactie "als een mens nog eens niks mag zeggen " die wil ik nog is graag horen nadat er iemand een gelijkaardige opmerking geeft over een van uw modellen. Mijn reactie is ook niet persoonlijk bedoeld maar eerder algemeen, bekijk het als een vorm van elementaire beleefdheid op het Internet en in de fora. Commentaar steeds over het beeld, concreet over het beeld, zeker nooit over het model, maar ook nooit over de fotograaf. Dat is een gewoonte die je moet oefenen en je eigen maken, je gaat daar ook veel respect voor in de plaats krijgen.

MVG, Jeff C.

Comment

Working...
                                X