Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mijn gemeende congrats aan het ganse team, dit is een mega bangelijke plaat, ze geniet mijn voorkeur boven Nicole 2.
MVG, Jeff C.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Reactie en commentaar moet steeds gaan over het beeld, nooit over het model !
Opmerkingen over een uiterlijk van een model zijn niet echt gewenst.
MVG, Jeff C
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Ok dan had ik moeten zeggen: vind het niet natuurlijk overkomen in een specifieke zone. De natuurlijke beweging mis ik daar een beetje in.
Voor TBiRD mag je de shoot binnen 50jaar nog eens overdoen Steven, meer natuurlijke beweging misschien...
Sommige foto's vind ik hier mooi, maar het model op de foto niet...
Tjah that's life! Ik ga dat daarom niet bijschrijven, want fotograaf heeft daar niks aan... Hij vindt het model mooi of wou er mee shooten, dus ja
En gelukkig dat ik ze niet allemaal mooi vind, 'k zou doldraaien
Dynamisch beeld en de meel heel mooi in beeld gebracht!
Zou het zelf niet kunnen!
Voor TBiRD mag je de shoot binnen 50jaar nog eens overdoen Steven, meer natuurlijke beweging misschien...
Sommige foto's vind ik hier mooi, maar het model op de foto niet...
Tjah that's life! Ik ga dat daarom niet bijschrijven, want fotograaf heeft daar niks aan... Hij vindt het model mooi of wou er mee shooten, dus ja
En gelukkig dat ik ze niet allemaal mooi vind, 'k zou doldraaien
Dynamisch beeld en de meel heel mooi in beeld gebracht!
Zou het zelf niet kunnen!
Greetz
Dj
Ik heb ook helemaal niks gezegd over het concept dat vind ik top maar als een mens nog eens niks mag zeggen, over lange tenen gesproken. Kan er ook niet aan doen dat ik liever puur natuur zie...
Ik wou gewoon even meegeven dat het geen nut heeft over het model haar lichaam te oordelen, daar het er niets toe doet....
En je er soms enkel het model mee kwetst... Want ja, sommige zitten ook online
En ik zei ook niks over het concept, tenzij dan tegenover de fotograaf dat hij netjes werk geleverd heeft
Ik heb ook helemaal niks gezegd over het concept dat vind ik top maar als een mens nog eens niks mag zeggen, over lange tenen gesproken. Kan er ook niet aan doen dat ik liever puur natuur zie...
Ik heb helemaal geen lange tenen, en je reactie "als een mens nog eens niks mag zeggen " die wil ik nog is graag horen nadat er iemand een gelijkaardige opmerking geeft over een van uw modellen. Mijn reactie is ook niet persoonlijk bedoeld maar eerder algemeen, bekijk het als een vorm van elementaire beleefdheid op het Internet en in de fora. Commentaar steeds over het beeld, concreet over het beeld, zeker nooit over het model, maar ook nooit over de fotograaf. Dat is een gewoonte die je moet oefenen en je eigen maken, je gaat daar ook veel respect voor in de plaats krijgen.
MVG, Jeff C.
Comment