Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blondje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Blondje

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
    Een draak steken met comments, die nog moeten komen
    Robby BB
    Niet MOETEN komen, maar zowat elke dag voorbijkomen
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

geen "knaller" maar zeker de moeite deze plaat! mooi zo !
      http://www.jvs-photography.be/

Comment

nogmaals bekeken en..................vind hem steeds beter worden.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

ik vind het "vooral" een geslaagd beeld

grt,
          pascal
          nikon D700/D90 , 14/24 2,8 ; 24/70 2,8 ; 70/200 2,8 ; 50 1,4
          www.pascaldanvers.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            nogmaals bekeken en..................vind hem steeds beter worden.
            grt,bouk.
            Ik vind vooral haar beter worden
            Robby BB
            Minder tijd achter de computer
            Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
              Helemaal mee akkoord!
              Oef! Was me namelijk niet helemaal duidelijk

L.
              http://lievendevlaminck.wordpress.com/

Comment

Jammer dat Lenner uitleg moest geven, vond het namelijk wel heel duidelijk dat het niet zo gemeend is

Maarre tsja, dat het model centraal zit in de verlichting vind ik mooi. Het geheel had minder centraal in de plaat gemogen (meer naar links) maar vind dat niet echt storend.

Vind het eigenlijk gewoon een goed geslaagde plaat. Een van de besten wil ik niet zeggen, maar zeker de moeite waard!
                Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrozenTimes Bekijk bericht
                  Jammer dat Lenner uitleg moest geven, vond het namelijk wel heel duidelijk dat het niet zo gemeend is

Maarre tsja, dat het model centraal zit in de verlichting vind ik mooi. Het geheel had minder centraal in de plaat gemogen (meer naar links) maar vind dat niet echt storend.

Vind het eigenlijk gewoon een goed geslaagde plaat. Een van de besten wil ik niet zeggen, maar zeker de moeite waard!

Ik ken Lennert niet en kan het dan ook niet zien aankomen dat hij sarcastisch bezig was.
                  Een verkeerd gebruik van smilies dan. tsss... zo komt er weer meer commentaar op de commentaar dan op de foto.
                  www.brunodyserinck.be
                  https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Hmm, sorry zu, maar ik ken Lennert niet en dit was toch overduidelijk als je beetje naar zijn foto's kijkt

Hij doet niet liever dan modellen centraal zetten, voeten afknippen en allerhande dingen die niet volgens de regels zijn, dus ja

Over de foto:

Eerste gedacht: Knap!

Tweede gedacht: Hoe blijft ze daar begod op zitten in die houding?
                    Zou al lang met mijn klikken en klakken eraf liggen

Djamila

Comment

Met alle respekt voor Lennert en al zijn kennis, voor mij is dat Not Done.
                      Het selekt clubje kan het mischien begrijpen maar buitenstaanders zien dit als terug op zijn pootjes terecht komen. Een comment geven en dan zien dat de meesten mensen de foto toch goed vinden en dan zijn mening terug draaien.
                      Lennert een beetje kennende gaat hij zijn mening niet terug draaien maar waar eindigt dat.

Grapje, smijt die foto maar direkt van de SC af naar beoordeling staat hier niet op zijn plaatst.

Grapje is alleen maar goed in beginnershoek.

Robby BB
                      Minder tijd achter de computer
                      Is meer tijd achter de camera

Comment

Voor mij een goede foto.
                        Haarstijl is net perfect op zijn plaats.
                        Centrale compo mag gerust. Versterkt m.i. de foto. Misschien een vierkante variant eens proberen?
                        Geen schoenen, geen probleem. Is zelfs een houding die je met schoenen nog minder spontaan kan uitvoeren. Een model die dit met naaldhakken op een spontane manier zou kunnen brengen, zou natuurlijk ideaal zijn.

Wat echter wel beter had gekund, lijkt me het oppoetsen van de achtergrond in PS.
                        De vuile vlekjes (stofjes op de sensor mss?) zouden -voor mij- best weg gewerkt worden.

http://www.EAS007.jalbum.net

Comment

Wel ik vind het een superbeeld! De aandacht word direct naar het model getrokken door haar net in het midden te plaatsen!

Ik volg, knappe plaat
                          Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

BD1614BE

Comment

Ik vind dit mooi! Knappe pose, straffe blik, tegendraadse compositie, licht onder controle en dan nog een hele mooie omzetting naar Z/W.

Laat nog maar wat komen

Peter
                            Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                              Te centraal en Haren niet gekamd en zonder schoenen dat is maar armzalig hoor en ze krijgt niet genoeg eten.
                              Hup naar fotobeoordeling!

Kan je dan haar acrobatische eigenschappen niet savoureren?
                              Eten??Toch niet te zien aan voorzijde
                              En verder is ze zeer gelukt als een versie van Debbie Harry.
                              Flickr PBase
                              Nikon D700 Nikkor 70-300mm Tamron 28-75mm.

Comment

hola ... controverse ... cool !

wat betreft het model ... ze is niet te mager, ze is niet te dik, ze is gewoon super zalig zichzelf

wat betreft de compositie ... bewuste keuze om deze in landscape te nemen en het model centraal te plaatsen. in mijn beelden ben ik tegenwoordig op zoek naar "ruimte", naar "rust" en de wisselwerking tussen zogenaamde "negative space" en het "onderwerp"

voor sommigen blijkbaar geslaagd, voor anderen blijkbaar iets minder ... win some, loose some

wat betreft de achtergrond ... op de mooi egaal witte, zwarte, grijze en andere kleurtjes ben ik een beetje uitgekeken, dus ik heb er graag wat textuur in. de "stofjes" zijn dus niets meer en niets minder dan de textuur in de betonnen muur die als achtergrond dient.

uiteraard neem ik alle op- en/of aanmerkingen in overweging en probeer ik uit ieders mening iets te leren ... dus aan allen ... merci voor de feedback !

TravelToy.
                                www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

Working...
                                X