Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wordt er tegenwoordig geen reclame gegeven voor dit soort haar.
Het is mischien geen super opgepoetste foto. Maar om die hier buiten te smijten dat gaat wat mij betreft,te ver.
Ik denk dat die madam tamalijk goed in het vlees zit. In deze houding kan het mischien zijn dat de huid wat meer gespannen is en wat meer van de anatomie laat zien.
Moet toch altijd niet dezelfde foto's zijn die je van mijlen ver ziet afkomen.
Maar nogmaals dit is mijn smaak.
Dit centrale bevalt mij wel.
Maar ik zal de uitzondering die de regel bevestigd van wat Lennert zegt (dit is niet sarcastisch bedoeld maar welgemeend.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Ik wandel wat tussen de vorige beoordelingen.
Centrale compositie en de warrige haren storen me absoluut niet.
De ruglijn, daar heb ik het moeilijker mee, kijkt niet aangenaam.
Sexy schoeisel had de foto wel heel wat meerwaarde gegeven.
Zeker nog een positief punt te geven voor de omzetting en belichting!
Sidenote: ik vind het knap van Lennert om een uitgesproken mening te hebben en vind het knap dat volgens hem hij de foto hier niet hoort thuishoren en dat ook uitspreekt. Respect daarvoor.
Maar... ik vind -persoonlijk- de foto wel degelijk hier thuishoren. De "feel" van het "meer zijn" is duidelijk aanwezig in de foto. Betekent geenzins dat de foto "af" is. Maar een afwijkende stijl is ook een stijl. Afwijkend van de regeltjes, zijn nieuwe regeltjes uitzetten. Het werkt hier voor mij.
Te centraal en Haren niet gekamd en zonder schoenen dat is maar armzalig hoor en ze krijgt niet genoeg eten.
Hup naar fotobeoordeling!
Jouw modellen zijn nu ook niet direct rond te noemen
Ik was in de mening dat de commentaar moet slaan op de fotografie en niet op het model.
Anderzijds kan ik me moeilijk van de indruk ontdoen dat de meeste modelfotografen uitsluitend werken met types waar ze zelf voor zouden "vallen".
Of is het andersom: beoefen je deze fotografie omdat jouw voorkeuren je in staat stellen dit goed voor de overheersende smaak neer te zetten ?
Dit als commentaar van een "innocent bystander", geenszins met de bedoeling iemands kwaliteiten als fotograaf af te kraken.
Ontzettend knappe plaat !
Heel mooie expressie, intrigerende houding, haren, echt geslaagd voor mij !
Maak exact dezelfde foto met bv. Sharon Stone en die kan gelijk op ne cover van Vogue.
De reactie van Lennert lijkt me eerder ironisch of sarcastisch.
Wanneer het toch een gemeende reactie zou zijn ... tja ...
Iedereen heeft zijn persoonlijke mening, maar dan ga ik die van mij best maar even voor mij houden.
Te centraal en Haren niet gekamd en zonder schoenen dat is maar armzalig hoor en ze krijgt niet genoeg eten.
Hup naar fotobeoordeling!
Meen je dat nou, of ben je ironisch?
Ik vind dit een van de sterkste platen die ik hier de laatste tijd heb gezien.
Uitstekend gesposeerd en gekadreerd, knappe styling (schoenen? natuurlijk geen schoenen!), heel goed belicht en prima afgewerkt. Enkel zou ik er boven en rechts een stukje afdoen om het model helemaal centraal te plaatsen en de ruimte boven wat te verkleinen.
Comment