Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dit is mijn kerk!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dit is mijn kerk!

Oorspronkelijk geplaatst door nim Bekijk bericht
    ja de vinnie geeft graag kritiek op fotos awel ik heb die ook. Ten eerste dat zwarte balkske op zijn linkerschouder zit da vast of wa ik vind da raar naargelang dat het licht vd ramen achter hem schijnen geen aftekening geven en dat het presies dichtloopt? ik zie ook dat de ramen vrij hoog staan en dus het zonlicht van boven komt... de schaduwen op zijn aangezicht doen me presies vermoeden dat hij licht krijgt van vanonderen das ni logisch hé vinnie! allé technisch gezien hé.
    ????
    Is dat niet een beetje te platjes op deze manier??

Comment

vinny, niks van aantrekken jong, op een gegeven moment word je zo goed dat jalouzie hoe dan ook de kop opsteekt, en kritiek leveren is toch o zo gemakkelijk , je zal er mee moeten leren leven jongen!
      http://www.jvs-photography.be/

Comment

Bruno, bij het bekijken van sommige mensen hun werk...zou ik al heel content zijn mocht ik er de helft van kunnen.
        Uit jouw commentaren tot nog toe heb ik steeds iets opgestoken (wat niet iedereen gegeven is)...dus...gewoon doorgaan.

Groetjes
        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

ja de vinnie geeft graag kritiek op fotos awel ik heb die ook. Ten eerste dat zwarte balkske op zijn linkerschouder zit da vast of wa ik vind da raar naargelang dat het licht vd ramen achter hem schijnen geen aftekening geven en dat het presies dichtloopt? ik zie ook dat de ramen vrij hoog staan en dus het zonlicht van boven komt... de schaduwen op zijn aangezicht doen me presies vermoeden dat hij licht krijgt van vanonderen das ni logisch hé vinnie! allé technisch gezien hé.
          Ach, ik steek nog maar eens een sigaartje op. En ik heb de hik. Zou dat van het lezen zijn
          van zoveel gulzigheid om na te trappen?

Comment

platjes ? als vinnie comments geeft is altijd technisch met pipetjes en volgens alle regeltjes vd kunst. Awel da zwart waar zijn schouder de deur raakt loopt over in elkaar technisch gezien mag da ni hé allé volgens vinnie. Je mag comments geven maar doe dat positief dat geeft meer effect en kom je niet steeds over als iemand die het warm water heeft uitgevonden. ah ja en bye the way gNo ik ben fan van jouw werk!

Comment

fijne foto! al durf ik na het lezen van andere post of hoe er op iet wat negatieve post niet echt meer mijn mening te geven.

Comment

platjes ? als vinnie comments geeft is altijd technisch met pipetjes en volgens alle regeltjes vd kunst. Awel da zwart waar zijn schouder de deur raakt loopt over in elkaar technisch gezien mag da ni hé allé volgens vinnie. Je mag comments geven maar doe dat positief dat geeft meer effect en kom je niet steeds over als iemand die het warm water heeft uitgevonden. ah ja en bye the way gNo ik ben fan van jouw werk!
                1) On topic: ja, je hebt gelijk, daar had ik misschien wat kunnen aan doen. Mits een strijklichtje z'n body wat losmaken van die achtergrond.
                Maar...
                2) Je had dat constructief kunnen doen, door op een geciviliseerde manier je opmerking te plaatsen. Hoe contradictorisch als je je eigen uitleg hierboven bekijkt.
                3) En antwoord u nu eens op mijn vraag: welke mug heeft jou gebeten. Ik heb je uitgenodigd om dit via PM uit te praten, daar ben je niet op ingegaan. Want je lijkt me meer op de man te spelen dan dat je eigenlijk echt commentaar hebt op mijn foto.

Trouwens, ik hou van stevig commentaar op m'n foto. Het triggert me nog steeds om beter te doen.
                Ik meen dat ik ook steeds beleefd een foto van iemand beoordeeld. Opbouwend zoals ik kan.

Oorspronkelijk geplaatst door MrsNuke87 Bekijk bericht
                fijne foto! al durf ik na het lezen van andere post of hoe er op iet wat negatieve post niet echt meer mijn mening te geven.
                Met alle respect: als je commentaar hebt op mijn foto, zeg dat gerust. Ik kan dan nog iets leren van u!
                www.brunodyserinck.be
                https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Als ik heel eerlijk ben vind ik het een beetje lijken of degene erin is geplakt op de 1 of andere manier komt het licht wat de kerk inschijnt niet lekker over op degene die er staat.

Comment

Als ik heel eerlijk ben vind ik het een beetje lijken of degene erin is geplakt op de 1 of andere manier komt het licht wat de kerk inschijnt niet lekker over op degene die er staat.

Lol denk dat het eerlijk omgekeerd is qua leren

Ho sorry 2 keer gepost

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MrsNuke87 Bekijk bericht

Lol denk dat het eerlijk omgekeerd is qua leren

Ho sorry 2 keer gepost
                      Dank je voor je eerlijke mening.
                      Ik kan je volgen in wat je zegt. Dat aspect had beter gekund door een strijklichtje te gebruiken. Het waren geen gemakkelijke omstandigheden en ik heb slechts gebruik kunnen maken van één reportageflitser, waarmee ik mijn model vooraan van onder belicht heb. Ik heb gebruikt gemaakt van een relatief open diafragma, om zodoende beperktere scherptediepte te creëren waardoor m'n achtergrond en m'n onderwerp van mekaar zouden loskomen. Misschien is dat niet optimaal gelukt. Op puur technische basis kon dat beter.
                      Ohja, het model stond eerder in de schaduw, omdat de belichting via de ramen het me moeilijk maakte.
                      www.brunodyserinck.be
                      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Working...
                      X