Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Had deze foto vannamiddag op jouw website gezien. Weerom een mooi beeld, knappe belichting en bewerking. Ik vraag me alleen af wat dat lichte lijntje is aan jouw rechterhand?
Had deze foto vannamiddag op jouw website gezien. Weerom een mooi beeld, knappe belichting en bewerking. Ik vraag me alleen af wat dat lichte lijntje is aan jouw rechterhand?
Guy
Hehe, het is niet mijn rechterhand, hoor. Heb ook wel een kortgeschoren koppie.
Dat aan de rechterhand van Gaizy (model) zijn eigenlijk de resten van een verwonding die hij opgelopen heeft en met een pleister. (Hand heeft geplet gezeten) Ik vond het passen in het stoere karakter. Dus ook geen shopwerk om het weg te werken.
Prachtig, al is dit wel het mooiste restje van deze bijna ruïne. Al heeft de stalen draaitrap aan de buitenkant ook wel iets. (Ja ik weet waar dit is dus =D)
Vaarwel K20d, welkom K-7. Nog altijd met wat glaswerk en de gebruikelijke toebehoren.
Zijn we niet allemaal benieuwd naar een mooie urbex lokatie?
Ik vind deze lokatie iets hebben, maar vind het enorm jammer dat het al zo naar de vaantjes gegaan is door taggers.
Prachtig, al is dit wel het mooiste restje van deze bijna ruïne. Al heeft de stalen draaitrap aan de buitenkant ook wel iets. (Ja ik weet waar dit is dus =D)
Binnenkort ga ik er nog eens terug om een shoot te doen met als thema "Alison Hell"
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
God is a DJ. Gij kunt nogal shoppen zenne... Sterk en die andere in extreem ook.
Wanneer krijg ik eens een persoonlijke les?
euhmz... zoveel shopwerk zit hier nu ook niet in hoor? Deze is compleet op lokatie getrokken à la strobist. Met de gebruikelijke nabewerkingen: saturatie, contrast, e.d.
Ene, ik denk dat ik u toch geen shoples moet geven zeker?
Comment