Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Naakt is hier nergens te vinden, topless zonnen wel. Zwart-wit conversie mag wat bijgeschaafd worden. De foto lijkt mij eerder voyeuristisch. Dit is zeer persoonlijk, en wil dit nog eens herhalen. Hopelijk respecteert u mij mijn mening.
En ik begrijp de reacties tot nu toe ook niet zo goed. Het gaat hier om een strakke geposeerde foto met een professioneel model op een indusriële trap. Niks zonnen, dus. Niks voyeuristisch. Maar een poging om sterk contrast en strakke lijnen te combineren.
Niet gelukt voor iedereen, dus. Spijtig, want het model, en ikzelf natuurlijk ook, zagen er wel wat in.
Groetjes,
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Zelf vind ik het topless zijnde niet toedragen aan de foto... Is een gevoel...
Toch wel, toch wel... Maar het model had haar armen wat moeten laten hangen... borsten zijn te plat geworden door de houding waardoor de aandacht meer op de ribben ligt dan de borsten. (Hey, eerlijk is eerlijk!)
Verder vind ik het een goeie omzetting. Juist de middentonen ietske meer oplichten en 't komt goed.
Ik vind dit helemaal niet eens zo'n slechte foto hoor. Een paar details...
Ben juist wel fan van het uitrekken en zichtbare ribben.
Denk alleen dat de borst in zijn geheel wat te veel licht vangt. dit kan je natuurlijk redelijk simpel in PS oplossen.
Mooie plaat!
Oorspronkelijk geplaatst door xaviermortselBekijk bericht
En ik begrijp de reacties tot nu toe ook niet zo goed. Het gaat hier om een strakke geposeerde foto met een professioneel model op een indusriële trap. Niks zonnen, dus. Niks voyeuristisch. Maar een poging om sterk contrast en strakke lijnen te combineren.
Niet gelukt voor iedereen, dus. Spijtig, want het model, en ikzelf natuurlijk ook, zagen er wel wat in.
Groetjes,
Xavier
Als dit de bedoeling is dan ben je er in geslaagd, dat ik het mooi vind ben ik nog niet uit.
Je laat hier ook het model zien zoals ze is en niet een opgepoetste versie zoals ik dit gewoon ben hier in de SC
Dat er hier niets wordt gezegd over de ongewone schaduwen, zoals aan de ellebogen,
onder de neus(doet mij denken aan één of ander hystorisch figuur,) en een positieve schaduw aan haar handen waardoor het likt dat ze is vastgebonden aan de trap
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Mijn eerste gedacht was dat er een lijk aangespoeld was !
Werk voor het team van Code 37 , want ze was naakt en haar tepels waren bewerkt met ijsblokjes voor haar dood ! Verdere sporen sporen worden nog onderzocht !
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment