Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Scherp uit de hoek

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Scherp uit de hoek

Hieronder een minder gecontrasteerde update.

Eén van de weinige zonnige dagen van de laatste zomer.
    Model: Florence

Groetjes,
    Xavier
    Last edited by xaviermortsel; 29 oktober 2011, 09:19. Reden: Update
    Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
    Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
    Laat de commentaren maar komen.

Re: Scherp uit de hoek

Kan één van de mods NSFW plaatsen in titel?

Zelf vind ik het topless zijnde niet toedragen aan de foto... Is een gevoel...

Comment

Naakt is hier nergens te vinden, topless zonnen wel. Zwart-wit conversie mag wat bijgeschaafd worden. De foto lijkt mij eerder voyeuristisch. Dit is zeer persoonlijk, en wil dit nog eens herhalen. Hopelijk respecteert u mij mijn mening.

Comment

Ik ga mee.
        Licht vind ik veel te hard en onflatterend, nabewerking niet goed, z/w zit voor mij ook niet 100% en vooral, ik snap het niet.
        www.minnev.be
        Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

En ik begrijp de reacties tot nu toe ook niet zo goed. Het gaat hier om een strakke geposeerde foto met een professioneel model op een indusriële trap. Niks zonnen, dus. Niks voyeuristisch. Maar een poging om sterk contrast en strakke lijnen te combineren.
          Niet gelukt voor iedereen, dus. Spijtig, want het model, en ikzelf natuurlijk ook, zagen er wel wat in.
          Groetjes,
          Xavier
          Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
          Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
          Laat de commentaren maar komen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djamila Bekijk bericht
            Zelf vind ik het topless zijnde niet toedragen aan de foto... Is een gevoel...
            Toch wel, toch wel... Maar het model had haar armen wat moeten laten hangen... borsten zijn te plat geworden door de houding waardoor de aandacht meer op de ribben ligt dan de borsten. (Hey, eerlijk is eerlijk!)

Verder vind ik het een goeie omzetting. Juist de middentonen ietske meer oplichten en 't komt goed.

Ik vind dit helemaal niet eens zo'n slechte foto hoor. Een paar details...
            www.brunodyserinck.be
            https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Ben juist wel fan van het uitrekken en zichtbare ribben.
              Denk alleen dat de borst in zijn geheel wat te veel licht vangt. dit kan je natuurlijk redelijk simpel in PS oplossen.
              Mooie plaat!
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                Ben juist wel fan van het uitrekken en zichtbare ribben.
                Yes, ik ook!

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                Mooie plaat!
                Akkoord! Kin mocht beetje omhoog voor mij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xaviermortsel Bekijk bericht
                  Niet gelukt voor iedereen, dus. Spijtig
                  Xavier
                  Neen, dat vind ik nu juist heel goed , dat niet iedereen hetzelfde denkt over je foto.

Comment

vind het mooi gedaan, alleen vind ik de tepels zo niet mooi.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik houd wel van die strakke compositie. Mooi gedaan.

Peter
                      Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xaviermortsel Bekijk bericht
                        En ik begrijp de reacties tot nu toe ook niet zo goed. Het gaat hier om een strakke geposeerde foto met een professioneel model op een indusriële trap. Niks zonnen, dus. Niks voyeuristisch. Maar een poging om sterk contrast en strakke lijnen te combineren.
                        Niet gelukt voor iedereen, dus. Spijtig, want het model, en ikzelf natuurlijk ook, zagen er wel wat in.
                        Groetjes,
                        Xavier
                        Als dit de bedoeling is dan ben je er in geslaagd, dat ik het mooi vind ben ik nog niet uit.
                        Je laat hier ook het model zien zoals ze is en niet een opgepoetste versie zoals ik dit gewoon ben hier in de SC
                        Dat er hier niets wordt gezegd over de ongewone schaduwen, zoals aan de ellebogen,
                        onder de neus(doet mij denken aan één of ander hystorisch figuur,) en een positieve schaduw aan haar handen waardoor het likt dat ze is vastgebonden aan de trap
                        Robby BB
                        Minder tijd achter de computer
                        Is meer tijd achter de camera

Comment

de tepels had ik ook eerst met een ijsblokje bewerkt

Comment

Mijn eerste gedacht was dat er een lijk aangespoeld was !
                            Werk voor het team van Code 37 , want ze was naakt en haar tepels waren bewerkt met ijsblokjes voor haar dood ! Verdere sporen sporen worden nog onderzocht !
                            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Working...
                            X