Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de buurmeisjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• de buurmeisjes

zonder de make up is ie of is ie

Re: de buurmeisjes

ze hadden van mij eerst nog wel even kopje onder mogen gaan.
    tis nu wat statisch.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Knappe bewerking van de gezichten, maar de buurmeisjes hebben meer dan een gezicht: hals en schouders. Ik zou die in gelijke mate bewerkt hebben.

Overigens: goede en leuke foto.

Comment

Met make-up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk bericht
          Knappe bewerking van de gezichten, maar de buurmeisjes hebben meer dan een gezicht: hals en schouders. Ik zou die in gelijke mate bewerkt hebben.

Overigens: goede en leuke foto.
          ik heb enkel de ogen bewerkt aan het gezicht is niets gedaan buiten een vlekje weggecloned misschien maar das alles

Comment

op de 1 of andere manier spreekt deze me wel aan...

kleuren spatten van t scherm af...

en als dit echt je buurmeisjes zijn, verhuis ik vandaag nog...
            Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

Comment

Misschien een stomme vraag, maar zijn ze pools of zo?
              Niet dat dat uitmaakt natuurlijk, zeker niet, maar krijg die indruk gewoon

KLeuren erg mooi, maar denk dat je er iets meer mee had kunnen doen inderdaad.
              Maar ach, als t je buurmeisjes zijn heb je ze dus altijd bij de hand
              Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrozenTimes Bekijk bericht
                Misschien een stomme vraag, maar zijn ze pools of zo?
                Niet dat dat uitmaakt natuurlijk, zeker niet, maar krijg die indruk gewoon

KLeuren erg mooi, maar denk dat je er iets meer mee had kunnen doen inderdaad.
                Maar ach, als t je buurmeisjes zijn heb je ze dus altijd bij de hand
                de linkse is made in belgium gedekt door een italiaans raspaardje en de rechtse is een pure vlaams volbloed.

Comment

Hmm.
                  Ben ik nu een ouwe zever ? Nou ja, dat moet dan maar.

De foto is wel goed scherp gesteld o de ogen, maar ... de rest van het scherptebereik ligt naar voor. En dat geeft me toch iets van " vreemd" .
                  Daarnaast vind ik de foto overbelicht.
                  Het had wel een stop minder (of eigenlijk meer ) gekund denk ik.
                  Dan verder, wat mij altijd bij " moderne" portretten opvalt en niet bevalt: Er is bijna altijd een stuk van het hoofd afgesneden (dame links).
                  Tot slot de achtergrond, de bakstenen muur. Was het niet mogelijk de dames om te keren en een vlakke achtergrond van (onscherp) kabbelend water te hebben ?

P.S.
                  Wegretoucheren van de piercing-gaatjes was ook niet zo onmis geweest. Toch ?
                  Je portret: Als ik een foto van je maak, op film ga schilderen met licht,// In gedachten kus ik dan schijnbaar je ogen, je mond, jóu,// En met elke straal, streel ik teder je gezicht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JohnB Bekijk bericht
                    Hmm.
                    Ben ik nu een ouwe zever ? Nou ja, dat moet dan maar.

De foto is wel goed scherp gesteld o de ogen, maar ... de rest van het scherptebereik ligt naar voor. En dat geeft me toch iets van " vreemd" .
                    Daarnaast vind ik de foto overbelicht.
                    Het had wel een stop minder (of eigenlijk meer ) gekund denk ik.
                    Dan verder, wat mij altijd bij " moderne" portretten opvalt en niet bevalt: Er is bijna altijd een stuk van het hoofd afgesneden (dame links).
                    Tot slot de achtergrond, de bakstenen muur. Was het niet mogelijk de dames om te keren en een vlakke achtergrond van (onscherp) kabbelend water te hebben ?

P.S.
                    Wegretoucheren van de piercing-gaatjes was ook niet zo onmis geweest. Toch ?
                    Ga akkoord met het licht en afgesneden stukje van hoofd, maar waar zie jij piercing-gaatjes? Ik zie enkel een echte piercing, die bij het meisje hoort...

Over make-up: Het blondje vind ik heel leuk, het blauw zorgt echt dat haar ogen open gaan. De groengele make-up kan me niet meteen bekoren, denk dat er betere kleuren voor dit model zijn...

Djamila

Comment

Al veel beter voor de broek se.

Comment

Spijtig dat ik geen zo'n buurmeisjes heb. Het zou gemakkelijker zijn om modellen te vinden en vooral moet een mens dan niet ver lopen haha, maar in ieder geval mooie scherpe foto!
                        "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

Comment

Working...
                        X