zonder de make up is ie of is ie
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
de buurmeisjes
Collapse
X
-
-
Re: de buurmeisjes
ze hadden van mij eerst nog wel even kopje onder mogen gaan.
tis nu wat statisch.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk berichtKnappe bewerking van de gezichten, maar de buurmeisjes hebben meer dan een gezicht: hals en schouders. Ik zou die in gelijke mate bewerkt hebben.
Overigens: goede en leuke foto.
Comment
-
-
Misschien een stomme vraag, maar zijn ze pools of zo?
Niet dat dat uitmaakt natuurlijk, zeker niet, maar krijg die indruk gewoon
KLeuren erg mooi, maar denk dat je er iets meer mee had kunnen doen inderdaad.
Maar ach, als t je buurmeisjes zijn heb je ze dus altijd bij de handLook, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrozenTimes Bekijk berichtMisschien een stomme vraag, maar zijn ze pools of zo?
Niet dat dat uitmaakt natuurlijk, zeker niet, maar krijg die indruk gewoon
KLeuren erg mooi, maar denk dat je er iets meer mee had kunnen doen inderdaad.
Maar ach, als t je buurmeisjes zijn heb je ze dus altijd bij de hand
Comment
-
Hmm.
Ben ik nu een ouwe zever ? Nou ja, dat moet dan maar.
De foto is wel goed scherp gesteld o de ogen, maar ... de rest van het scherptebereik ligt naar voor. En dat geeft me toch iets van " vreemd" .
Daarnaast vind ik de foto overbelicht.
Het had wel een stop minder (of eigenlijk meer ) gekund denk ik.
Dan verder, wat mij altijd bij " moderne" portretten opvalt en niet bevalt: Er is bijna altijd een stuk van het hoofd afgesneden (dame links).
Tot slot de achtergrond, de bakstenen muur. Was het niet mogelijk de dames om te keren en een vlakke achtergrond van (onscherp) kabbelend water te hebben ?
P.S.
Wegretoucheren van de piercing-gaatjes was ook niet zo onmis geweest. Toch ?Je portret: Als ik een foto van je maak, op film ga schilderen met licht,// In gedachten kus ik dan schijnbaar je ogen, je mond, jóu,// En met elke straal, streel ik teder je gezicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohnB Bekijk berichtHmm.
Ben ik nu een ouwe zever ? Nou ja, dat moet dan maar.
De foto is wel goed scherp gesteld o de ogen, maar ... de rest van het scherptebereik ligt naar voor. En dat geeft me toch iets van " vreemd" .
Daarnaast vind ik de foto overbelicht.
Het had wel een stop minder (of eigenlijk meer ) gekund denk ik.
Dan verder, wat mij altijd bij " moderne" portretten opvalt en niet bevalt: Er is bijna altijd een stuk van het hoofd afgesneden (dame links).
Tot slot de achtergrond, de bakstenen muur. Was het niet mogelijk de dames om te keren en een vlakke achtergrond van (onscherp) kabbelend water te hebben ?
P.S.
Wegretoucheren van de piercing-gaatjes was ook niet zo onmis geweest. Toch ?
Over make-up: Het blondje vind ik heel leuk, het blauw zorgt echt dat haar ogen open gaan. De groengele make-up kan me niet meteen bekoren, denk dat er betere kleuren voor dit model zijn...
Djamila
Comment
-
-
Spijtig dat ik geen zo'n buurmeisjes heb. Het zou gemakkelijker zijn om modellen te vinden en vooral moet een mens dan niet ver lopen haha, maar in ieder geval mooie scherpe foto!"PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."
Comment
Comment