Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hmm.
Ben ik nu een ouwe zever ? Nou ja, dat moet dan maar.
De foto is wel goed scherp gesteld o de ogen, maar ... de rest van het scherptebereik ligt naar voor. En dat geeft me toch iets van " vreemd" .
Daarnaast vind ik de foto overbelicht.
Het had wel een stop minder (of eigenlijk meer ) gekund denk ik.
Dan verder, wat mij altijd bij " moderne" portretten opvalt en niet bevalt: Er is bijna altijd een stuk van het hoofd afgesneden (dame links).
Tot slot de achtergrond, de bakstenen muur. Was het niet mogelijk de dames om te keren en een vlakke achtergrond van (onscherp) kabbelend water te hebben ?
P.S.
Wegretoucheren van de piercing-gaatjes was ook niet zo onmis geweest. Toch ?
Je portret: Als ik een foto van je maak, op film ga schilderen met licht,// In gedachten kus ik dan schijnbaar je ogen, je mond, jóu,// En met elke straal, streel ik teder je gezicht.
Hmm.
Ben ik nu een ouwe zever ? Nou ja, dat moet dan maar.
De foto is wel goed scherp gesteld o de ogen, maar ... de rest van het scherptebereik ligt naar voor. En dat geeft me toch iets van " vreemd" .
Daarnaast vind ik de foto overbelicht.
Het had wel een stop minder (of eigenlijk meer ) gekund denk ik.
Dan verder, wat mij altijd bij " moderne" portretten opvalt en niet bevalt: Er is bijna altijd een stuk van het hoofd afgesneden (dame links).
Tot slot de achtergrond, de bakstenen muur. Was het niet mogelijk de dames om te keren en een vlakke achtergrond van (onscherp) kabbelend water te hebben ?
P.S.
Wegretoucheren van de piercing-gaatjes was ook niet zo onmis geweest. Toch ?
Ga akkoord met het licht en afgesneden stukje van hoofd, maar waar zie jij piercing-gaatjes? Ik zie enkel een echte piercing, die bij het meisje hoort...
Over make-up: Het blondje vind ik heel leuk, het blauw zorgt echt dat haar ogen open gaan. De groengele make-up kan me niet meteen bekoren, denk dat er betere kleuren voor dit model zijn...
Spijtig dat ik geen zo'n buurmeisjes heb. Het zou gemakkelijker zijn om modellen te vinden en vooral moet een mens dan niet ver lopen haha, maar in ieder geval mooie scherpe foto!
"PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."
Comment