Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Hele mooie plaat!
Maarrr, die felle plekken op haar voorhoofd en arm (overbelicht) trekken toch net iets te veel aandacht naar mijn zin. Anders zou ie helemaal top zijn!
@Frozentimes: ze zijn (net) niet overbelicht, maar heb in nabewerking het contrast wat omhoog getrokken, omdat ik anders dat glamoureuze dat bij zo'n plaat hoort miste, dus ik snap wat je bedoelt, tis op het randje. En sja, die arm lag nu eenmaal dichter bij het licht, valt weinig aan te doen he
@Frozentimes: ze zijn (net) niet overbelicht, maar heb in nabewerking het contrast wat omhoog getrokken, omdat ik anders dat glamoureuze dat bij zo'n plaat hoort miste, dus ik snap wat je bedoelt, tis op het randje. En sja, die arm lag nu eenmaal dichter bij het licht, valt weinig aan te doen he
Het is niet erg dat het wel of niet overbelicht is, maar ik vind het hier niet echt passen. Juist een wat zachtere bewerking had hier beter gepast denk ik
Jup, heb ik ook geprobeerd, maar dan moet ik hem vierkant croppen of totaal van mijn verhoudingen afwijken (ik ben nogal een autist op dat vlak, 2/3 of niks )
Vierkant vond ik hem niet lekker kijken
Schitterend hoor, ik vind dat extra licht op haar gezicht wel mooi hoor, doet haar gelaat juist mooi uitkomen.
Das al beter!
Neenee, alle commentaar is welkom, dan denk ik er ook eens over na
Thanks voor de reacties, ben blij dat hij toch redelijk in de smaak valt
Comment