Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Glamour

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Glamour

Tussendoor een improvisatieshootje met Hanne gedaan and I kinda like this one

www.minnev.be
    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Re: Glamour

super mooi!
    http://www.jvs-photography.be/

Comment

Heel mooi, smaakvol, zacht... gewoon af!!

Comment

Hele mooie plaat!
        Maarrr, die felle plekken op haar voorhoofd en arm (overbelicht) trekken toch net iets te veel aandacht naar mijn zin. Anders zou ie helemaal top zijn!
        Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.

Comment

Thanks allemaal!

@Frozentimes: ze zijn (net) niet overbelicht, maar heb in nabewerking het contrast wat omhoog getrokken, omdat ik anders dat glamoureuze dat bij zo'n plaat hoort miste, dus ik snap wat je bedoelt, tis op het randje. En sja, die arm lag nu eenmaal dichter bij het licht, valt weinig aan te doen he
          www.minnev.be
          Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

heel mooi, maar voor mij zonder benen.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
              Thanks allemaal!

@Frozentimes: ze zijn (net) niet overbelicht, maar heb in nabewerking het contrast wat omhoog getrokken, omdat ik anders dat glamoureuze dat bij zo'n plaat hoort miste, dus ik snap wat je bedoelt, tis op het randje. En sja, die arm lag nu eenmaal dichter bij het licht, valt weinig aan te doen he
              Het is niet erg dat het wel of niet overbelicht is, maar ik vind het hier niet echt passen. Juist een wat zachtere bewerking had hier beter gepast denk ik
              Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                heel mooi, maar voor mij zonder benen.
                grt,bouk.
                Jup, heb ik ook geprobeerd, maar dan moet ik hem vierkant croppen of totaal van mijn verhoudingen afwijken (ik ben nogal een autist op dat vlak, 2/3 of niks )
                Vierkant vond ik hem niet lekker kijken
                www.minnev.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
                  Thanks allemaal!

Schitterend hoor, ik vind dat extra licht op haar gezicht wel mooi hoor, doet haar gelaat juist mooi uitkomen.

Comment

Mooi "op zijn glamour" belicht,..Niets van uitgebrande vlekken in het gelaat te bespeuren bij mij...

Grtz, D

Comment

Das al beter!
                      Neenee, alle commentaar is welkom, dan denk ik er ook eens over na
                      Thanks voor de reacties, ben blij dat hij toch redelijk in de smaak valt
                      www.minnev.be

Comment

Knappe, maar brave glamour
                        Zie wel nog wat afwerkingsfoutjes aan beide oksels

Toch wel knap hoor wat jij in zo'n korte tijd neerzet : respect !!
                        Groeten Dirk
                        Website : http://www.gakrid.be

Comment

Thanks
                          Zitten nog wel meer foutjes in, maarja, dat zie ik later dan pas...
                          Op naar ander en beter
                          www.minnev.be

Comment

Working...
                          X