Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

She's got the look

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • She's got the look

    't Was zonnig weer vorig weekend, dus waarom eens geen (brave) latex-shoot buiten doen, dachten we.

    Patrick.


  • #2
    Re: She's got the look

    Vind het een leuke, juist een beetje wringend gevoel bij de mond. Lijkt me beetje gespannen... Blik in de ogen vind ik wel heel leuk dan weer...

    Djamila

    Comment


    • #3
      Re: She's got the look

      helaas, voor mij niet meer dan een snapshot...lijkt wel met een gsm gemaakt of zo
      sorry, deze doet het echt niet
      http://www.jvs-photography.be/

      Comment


      • #4
        Re: She's got the look

        foto is opzicht wel best ok, alleen de afwerking kan stukken beter!

        Comment


        • #5
          Re: She's got the look

          Dit lijkt een foto van een model "buiten de set" genomen.

          Ik kan een smaakvolle, kinky style echt wel waarderen, maar dan moet het wel "af" zijn. De elementen die van dit type fotografie een topfoto zouden kunnen maken zijn niet aanwezig.

          Persoonlijk heb ik de indruk dat de resultaten die de TS hier af en toe presenteert vrij wisselvallig zijn. Heb al beter werk gezien.
          www.brunodyserinck.be
          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

          Comment


          • #6
            Re: She's got the look

            Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
            Dit lijkt een foto van een model "buiten de set" genomen.

            Ik kan een smaakvolle, kinky style echt wel waarderen, maar dan moet het wel "af" zijn. De elementen die van dit type fotografie een topfoto zouden kunnen maken zijn niet aanwezig.

            Persoonlijk heb ik de indruk dat de resultaten die de TS hier af en toe presenteert vrij wisselvallig zijn. Heb al beter werk gezien.
            Ga ik helemaal mee akkoord, er zitten bovendien nogal wat uitgebrande gedeeltes in de foto hé

            Comment

            Working...
            X